Volgers

woensdag 9 mei 2012

Een feestje echt waar~!

Die brievenbus van mij, wordt de laatste tijd gevuld met zoveel leuks, elke keer weer een feestje! Wat een genot dat ik blogland heb ontdekt!
Zoveel inspiratie, leuke contacten, zelfs lief en leed, heerlijk vind ik het.

Zo ontving ik van Noofs een tijdschrift wat uit kwam in februari 1980. De maand van mijn geboortejaar! Heerlijk om door heen te bladeren en te genieten van hoe het toen was. Ik laat jullie even mee kijken. Ik nam er ondertussen een bamisoepje erbij! En keek nog eens hoe 'wij' een vroeger een kinderfeestje vierden! Helemaal geen afgehuurd spring- en klauterparadijs, of een biosscoopje met vriendinnen of naar een pretpark!
Nee gewoon thuis met een versierde tafel en met een feestmuts op je hoofd...

Schattige kleine truitjes, gebreid, die zo lekker kriebelen!

En dan de jaren 80 mode truien, genieten toch! Met van die heerlijk draagbare ultramoderne oorbellen! Toppie!
Noofs, hartelijk dank voor het toesturen van dit heerlijke tijdschrift. Eentje om te bewaren!

En vandaag lag er ook weer een mooie envelop uit Belgie op de mat. Blijft altijd bijzonder, post uit het 'buiten'land. Aan de buitenkant zag ik staan 'Emmel' en mijn hart maakte een sprongetje. Onlangs had ze een oproepje gedaan of er mensen waren die een foto hadden die ze kon na-borduren. Dat leek me wel wat en in ruil zou ik wat voor haar maken. Ik stuurde wat foto's mailde nog, of er wat tussen zat, maar hoorde niets meer terug.
Maar vanmiddag totaal onverwacht hoorde ik *plof* op de deurmat.

Ik opende de envelop met mooie Belgische postzegels en sloeg stijl achterover...
Ze borduurde mijn beide kids en wel zo sprekend dat ik er gewoon van schrok!
Oordeel zelf!

 


Dus nu ga ik eens bedenken wat voor leuks ik ga terugsturen aan Emmel!
Nogmaals hartelijk dank, deze zijn ook voor in een lijstje op een hele speciale plek!
Liefs en fijne avond, Manon

11 opmerkingen:

  1. SUPERMOOI, je kids! Wat kan Emmel dat goed zeg!!!
    Leuk hé, die pakketjes! ik kreeg je bloemenzaad ook een tijd geleden, maakte er deze week een logje over!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat is leuk! Zowel het tijdschrift als de borduurwerkjes.
    Enne... nog een verrassinkje: de eerste Afrikaantjes (die ik in een bakje gezaaid had) laten iets heel kleins groens zien!
    Ook nog bedankt voor het meedoen aan mijn give-away. Wie weet win je een uiltjes-maak-pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow wat een feestje! Leuk zo'n tijdschrift uit de oude doos ;)
    En wow echt knap hoor, kan me voorstellen dat je hier megablij mee bent.

    Ik vind het ook heerlijk in blogland, heb maandag ook van mijn blogvriendinnetje een verrassing gekregen en werd ook nog eens verrast dat ik een Give Away gewonnen had. Helemaal super toch. Vrijdag mag ik weer iemand blij maken met mijn Give Away in herhaling maar dan net even anders ;).

    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw zeg!!! ik moet echt eens op die site van Emmel gaan kijken! Dat zij ware kunstwerkjes! En zo mooi nageborduurd! Die heeft talent!!!

    Fijn dat je brievenbus zo een bron van vreugde is ... hier zijn het helaas vornamelijk rekeningen die erin terecht komen (hoewel ik een paar leuke dingen verwacht de komende tijd!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi he? Emmel heeft ook mijn kids geboorduurd... ben er ook zo blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tsjonge! Dat is bijzonder! Je kinderen geborduurd en zo levensecht! Kan me voorstellen dat jij zo blij bent.
    Leuke mode hè in 1980;-)
    Fijne dag.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw!Knap geborduurd zeg! En wat leuk zo'n oud blad!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is mooi geborduurd, zeer speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig, & inderdaad super speciaal van je eigen kids,
    dat komt zeker & vast op een leuke plek te hangen ;-)
    geniet er maar lekker van!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag het van de week ook al ergens anders langskomen en inderdaad sprekend en leuk gevonden! Ga nu gauw naar je dekbeddenbericht want dat maakt mij erg nieuwsgierig, hier ook drama! (En over het te winnen kaartenrek: ze zijn ook nog te koop in mijn winkeltje!)

    BeantwoordenVerwijderen