Volgers

zondag 20 mei 2012

Hij gaat lekker!

Jaah hier ben ik weer! Ik heb de smaak te maken, en het ruimt allemaal zo heerlijk op!
Het bloemenkussen heeft er een blauw broertje bij gekregen en het staat heerlijk fleurig op de bank. Toch had en blauw paspeltje niet misstaan, maarja, die mag ik natuurlijk pas kopen als ik de 25 gepasseerd ben, dus we ratelen nog even verder met het machien!
Lekker makkelijk ook, de achterkant bestaat uit een overlapping, dus niks geen rits, niet moeilijk nee, gewoon alleen even doen! Fijne week allemaal!

De stand is hiermee gekomen op 5 van de 25!

10 opmerkingen:

  1. Zo, jij gaat lekker...
    Ziet er erg vrolijk uit zo.

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog efkes en er is een kussengevecht op komst ;-)
    heel mooi & fleurig, doe zo verder ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Hoeveel tijd heb je voor die 25 stuks te maken,?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Pluisje, er zit geen tijd aan vast, maar het is wel een stok achter de deur om niet steeds in de verleiding te gaan met mooie stofjes e.d. Eerst even opmaken en productief zijn en ik moet zeggen het werkt aanstekelijk. Ik heb nu nog 1 kussen in de kast liggen die nog mag.... ;-)

      Verwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke kussenhoezen en dat met die 25 eerst gebruiken uit je eigen voorraad, dat is ook wel wat voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig zech.... ze zijn leuk! Oh en ik had je te koopjes gezien hoor maar moet heeeeeel even beetje minderen met kleertjes kopen... helaas :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed project! En wat ga je snel!
    Vrolijke dingen heb je tot nu toe gemaakt.
    Ga zo door, zou ik zeggen. ;-)
    Groetjes, Ria.
    P.S. Nog weinig nieuws te melden over je Afrikanen.

    BeantwoordenVerwijderen