Volgers

maandag 28 mei 2012

Odillia Farbenmix

Ik ben nog steeds bezig met mijn 25 UWYH project. (Use what you have)
Er waren nog wat vrolijke lapjes over. Ik koos een Odillia van Farbenmix.
Maar aangezien ik zin had in een snel projectje, en de dame al even slaapt koos ik ipv knoopsgaten in de tailleband voor boordstof.
Lekker snel en makkelijk.
Maar nu, wat valt hij grooooooooooooooooooooooooot???
Misschien kan ze hem aan als ze 4 is? Of geef ik hem aan mijn buurmeisje? Vrolijk is hij in iedergeval weg, en weer is er wat stof weggewerkt! En wat een 'lucht' zit er in deze rok!






De patroondelen aan de binnenkant bestaan uit 4 delen. Ik koos verkeerd, misschien was het leuker geweest ze afwisselend te gebruiken. Toen ik het zag had ik al geknipt. Achja, wie zal het zien aan de binnenkant? Juistum, alleen mams ;-)
De stand 7 van 25 UWYH project. 

9 opmerkingen:

  1. Mooie stoffen en model. Lijken nu 2 rokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heeeeeeeel erg mooi
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig rokje. Zó schattig. Even bewaren hoor!
    ~X~ Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat ze hem nog niet past. Hij is werkelijk prachtig. Mooie stoffen zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn reacties worden wat saai misschien.... Ook deze is leuk!!!! lIEFS

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is toch een ballonrokje? Het ziet er echt leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zalig rokje!!! (da's inderdaad enkel de maakster die tot in detail kijkt ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige stofjes heb je gebruikt, die kleuren zijn echt schitterend! Hahaha, ja, de binnenkant is voor mams!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen