Volgers

zaterdag 19 mei 2012

Paspel en ik, zouden we ooit goede vrienden worden?

Tja, dat kussen met paspel zou ik wel even fixen.. misschien wel twee vanavond..

Maarliefst de hele avond ben ik ermee bezig geweest, met dat ene kussen! Ik kocht een rolletje paspel op het stoffenspektakel van 3 meter. Nou, dat is dus zo op! Maar wat een gedoe zeg, of lag het aan de overvouw om de rits onzichtbaar te maken?Het volgende kussen wordt zonder paspel, want die is nu gelukkig op ;-) en achteraf gezien had ik beter blauwe stof met een rode satijnen paspel kunnen nemen. Maar hij zit er nu op en ik kom er niet meer aan.
Zie hier de twee nieuwe vrienden samen.

En een close upje van de hoek. Ik ben wel zeer tevreden over die hoekjes namelijk volgens de tuto van Mina Dotter! Dank je zeg! Misschien wordt het volgende kussen danwel met paspel maar zonder overflapje en rits maar gewoon met een overslag want eh, dat kan natuurlijk ook!
Project UWYH staat hiermee op nr 2!



9 opmerkingen:

  1. Wel leuk hoor!
    Ik heb ook een paar kussens gemaakt met paspel, het is wel ff een handigheidje ja. Dat van die hoekjes had ik ook gevonden. Ik heb ze zonder rits gemaakt, met overslag dus. Het rare is dat mijn laatste kussen het slordigst is geworden. Maar ach met veel kussens op de bank gaat dat niet opvallen toch. Ze moeten nog op de foto, zijn namelijk voor Laura d'r verjaardag (25/5) en aangezien die mijn blog ook leest kan ik dat dus nog niet posten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kussens! Brengt meteen wat kleur in huis....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat gaat goed dat is al nummer 2, maar weer mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WaW-mijn favo kleuren voor in huis-MOOI. En wat knap afgewerkt. Een fijne zondagsgroet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi mooi mooi!
    ben favoriet van de rode met de schone bloemekes & paspel ;-)
    goed gedaan op naar het volgende projectje ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze super leuk, en nee ik ga deze keer niet zeggen dat ik het ok eens ga proberen want dat zal vast maar ik moet eerst uitrusten en niet teveel projecten willen. Maar jij bent goed bezig, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch een mooi resultaat! Wat een fijne uitleg op de link. (Ik heb het nog nooit aangedurfd, maar nu misschien wel...) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke fleurige kussen!
    Ik ben ook niet zo'n held hoor, met paspels. Deze zit er erg mooi in hoor!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen