Volgers

maandag 7 mei 2012

Schuift uw dekbed ook in uw hoes???

Heel irritant vind ik dat. Het dekbed wat schuift in het dekbedovertrek waardoor je na een aantal dagen onder een stukje laken ligt en dat pas bij de ellebogen het warme dekbed begint. Ik was er klaar mee en bedacht lusjes aan mijn dekbed van keperband op alle hoeken en in het midden van de zijkanten en de bovenzijde van het dekbed. 
Zo dus.

Alle overtrekken krijgen ook lusjes, die sluiten met een snapkam knoopje.


En nu duik ik meteen mijn bedje in!


En dit kleine ratje wilde ik jullie niet onthouden, de overige mutjes voor school zijn ook af en zal ik later tonen! Goodnight!


5 opmerkingen:

  1. Goede tip Mamanon... Heb ooit zoiets ook gezien met koortjes, maar vond dat toen toch niet zo handig. Deze is beter.

    En je ratje is super schattig!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik hiervoor veiligheidsspelden boven en onderaan, bedankt voor de goede tip.Schattige foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig die lusjes! Goed idee!
    En wat is dat ratje schattig geworden. Die juf moet wel superblij met jou zijn.
    Groetjes, Ria.
    P.S. Nog niets te zien bij de Afrikaantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat probleem hebben wij ook en is heeeeeeel irritant.

    En... hier ook nog geen afrikaantjes :(

    BeantwoordenVerwijderen