Volgers

zondag 20 mei 2012

Shirtjes gepimpt

En om nog maar even door gegaan heb ik vanmiddag nog even twee shirtjes gepimpt.De applicatie komt van het meisje komt van een babyshirtje waar ik moeilijk afstand van kon doen, op naar een tweede leven! Het mooie band kreeg ik onlangs van Emmel en de bloemetje en het vlindertje kreeg ik bij een bestelling van de snapkam bij kleurenmix. Geslaagd al zeg ik het zelf!


 
Dit shirtje lag er ook nog, de cupcakes zijn er gewoon op gestreken maar ik zet ze nog even vast met de machine. Ik kreeg ze bij mijn swap met zomooizohip.

Weer twee projecten af van de UWYH lijst!
De stand is nu 4 van de 25.

11 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hoi Emmel, zo zie je maar weer, goed besteed!
      Groetjes manon

      Verwijderen
  2. Leuk hoor! Dit shirtje wordt vast ook wel weer een keertje te klein ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee wat mooi zeg, je had idd nog veel leuk werk liggen dan klaar moest, te gek joh

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk... om in te bijten...

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Leuk dat je de cupcakejes ook gebruikt hebt en idd verstandig om die nog even door te stikken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi, ja nog bedankt he, vind ze superschattig. Zat te denken dat ik nog een rokje moet maken met het taartenlapje wat je me erbij gaf. Even de hersens kraken hoe ik er invulling aan ga geven maar dan heeft ze wel een setje! Leuk!

      Verwijderen