Volgers

zaterdag 2 juni 2012

Cupcake en ijsco shortje!

Enige tijd geleden ontving ik een prachtig patroontje voor een zomershortje van Ikke is mooi.
Het was een maatje 116. Maar dat zal wel goed met de dame en haar pamperkontje.


Superleuk en makkelijk patroontje! Het elastiek zette ik op de luie manier in!
Misschien maak ik er nog wel één en dan met een elastiekje in de pijpjes voor een pof effect!

Bij de swap van zomooizohip ontving ik naast dit zoete stofje ook cupcake applicaties. Eerder maakte ik daarmee al dit shirtje. Zo is het een leuk setje geworden!

En vanochtend natuurlijk meteen op model. Hij past perfect!
Fijne zondag allemaal!


Met veel passen en meten volledig UWYH.
Hiermee komt de stand van het project op 9 van 25 UWYH.

8 opmerkingen:

  1. He wat leuk om te zien! Wat is dat een ontzettend leuk setje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is er leuk geworden en super met het shirtje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm... je krijgt zin in veel zoetigheid met dit shortje en T-shirtje, mooi gedaan en goed bezig met je UWYH!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden! Hihi... op dit moment ligt er bij mij ook een versie van het broekje naast de naaimachine, leuk om te zien wat iedereen er van maakt :-) Erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk weer... moet toch echt eens de naaimachine op tafel zetten en proberen.... Die kleine van mij verslijt inmiddels ook je broekje, zo schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ijs in je broek, eh, op je broek! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen