Volgers

zaterdag 9 juni 2012

De poppen met hun nieuwe beddengoed

De poppen sliepen nog in oude beddengoed.
Ooit gemaakt voor de poppenvader is dit huis, die inmiddels andere interesses heeft.

De poppenmoeder vond dat haar kinderen het te koud hadden.
Of de ene pop had de deken of de andere.

Zelf had ze ook nog een klein dekentje uit haar wiegje.
In dubio..
bewaren voor als ze later zelf kinderen krijgt.. och misschien is het dat helemaal niet in de 'mode' en ligt het als nog te verstoffen??

Dus vanavond na de wedstrijd ging de schaar erin. Matras, kussen en dekbedden. En die poppen die liggen al heerlijk te slapen.
Ben benieuwd want hun poppenmoedertje er morgen van vindt?

De poppenwagen en het poppenbedje zijn trouwens beide Retro uit eigen kast! Ze zijn allebei van mij geweest toen ik zelf nog een poppenmoeder was!


 

Weer een project wat op de planning stond en volledig UWYH.
De stand staat nu op 12 van de 25!

13 opmerkingen:

  1. Erg leuk geworden! Mijn dochter heeft ook zo'n poppenwagentje en ook zo'n rode met witte stippen dekbedje, blijft leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weer een gelukkig poppenmoedertje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze schattig!

    Groetjes Bloemar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk die kleurtjes,
    daar gaat het kleine poppenmoedertje super content mee zijn peins k!
    mooi mooi mooi!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge jij bent goed bezig zeg, leuk! Daar was de jonge dame vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal je dochter vanmorgen verrast geweest zijn! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi en zo leuk dat je hier zelf nog mee hebt gespeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk he! Het onderstel van de poppenwagen heb ik onlangs vervangen en het bedje is dat wel wit geschilderd, maar toch kan ik er geen afstand van doen. Heerlijk degelijk en mooi speelgoed!

      Verwijderen
  8. Wow!! Dat zouden ze hier thuis ook leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind het heel knap dat project UWYH.. het is verbazend wat je allemaal nog kan creëren met sommigen zaken.. Ik zit nog niet lang in dit blogwereldje maar ben elke dag verbaasd over de creativiteit van mensen.. super om te zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk geworden zeg! Mooie kleurtjes en helemaal leuk omdat je er zelf ook mee gespeeld heb!
    Zo ben ik gisteren ook bezig geweest met mijn poppenbedje van vroeger voor Emily haar 2e verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen