Volgers

zondag 3 juni 2012

Een Tammy op pyjamadag..

Artis stond vandaag gepland. Zeg maar gesplens in plaats van gepland.
Daar hadden we dus geen zin in. Dieren in de regen bekijken.
Lomo sunday werd het.
Spelen.
Veel koffie en sap drinken.
En een Tammy.
En Paspel..
die wordt al een beetje mijn vriendje!

Wat een toprok met weinig inspanning zeg.
Model mag hem nu niet aan, ze zit te kliederen met verf
nadat ze vanmiddag 4 uur aan elkaar geslapen had!

Project 10 van de 25 UWYH is een feit!
Hij gaat lekker!

17 opmerkingen:

  1. mooi! lekker zomers op zo een druilerige dag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig rokje! Heerlijk om zo een zondag door te brengen vind ik ;) Die diertjes komen wel een andere keer!

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    P.s mocht je zin hebben, er staat weer een give away op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de vaart er goed in zitten! Top! Het is een erg leuk rokje. De paspel is een erg leuk detail. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Manon, wat mooi en wat goed gelukt. Dat paspel is wel heel chique. Nu ben ik toch echt een beetje jaloers. Heb de hele middag zit te klooien om een simpel rokje te naaien (mme zsazsa en ondanks perfecte uitleg), ik heb grote bewondering voor jouw naaikunsten, het gaat me niet goed lukken.
    Liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stay calm and sew a skirt Talitha, gewoon stapje voor stapje, dat kan jij ook ;-)

      Verwijderen
  5. Nee Artis in de regen is geen goed idee, veel beter met mooi weer hoor !
    Het is een geweldig rokje geworden, zo vrolijk en mooi dat paspel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en een leuk stofje!
    Het is toch een tof modelletje he!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi stofje,een heel mooi rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi zeg. Ik vind het een super modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer van Artis maar mooi rokje hoor!!En wij hebben ook wel eens een pyamadag,heerlijk.X MArielle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super rokje Mamanon! Daar zal je modelletje heel wat leuke reakties op krijgen. (zo jammer dat ik geen klein meisje meer heb...)

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. als je zo door gaat, is dat project niet van lange duur. Ook deze is weer errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beginnen we gewoon weer op opnieuw, ruimt zo ontzettend lekker op! :-)

      Verwijderen
  12. Wat een beeldschoon rokje zeg! Knap gemaakt, met die plooitjes aan de voorkant.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen