Volgers

zondag 24 juni 2012

Ik zit niet stil...

Het is even rustig hier, maar ik zit niet stil hoor.
Ik ben nu bezig met de afscheidscadeautjes voor de juffen! Ik zal het resultaat hier tonen.

Ook heb ik veel herstelwerk gedaan, zoals een wantje aan een koordje zetten (lag al vanaf de winter dit project!), een knoopsgatenelastiek vastzetten aan de broek, bandjes van nieuwe meisjeshempjes inkorten, zoompje omnaaien, niets belangrijks om te melden maar zo fijn als het gedaan is. 
En eindelijk de taille dichtnaaien van de positiebroek die een dunne broek voor mijn zoon werd, die hij vervolgens niet wilde dragen maar nu wel a.s. zaterdag gaat dragen met afzwemmen voor zijn B diploma. Die broek is zo ligt, dat hij er meeeeeters mee onder kan gaan zwemmen ;-)

Daarnaast kocht ik nog wat sjaals, en had ik er nog wat liggen die ik niet meer droeg. Ik heb de uiteinden aan elkaar gemaakt en nu heb ik dubbele kolletjes, en nu zijn ze weer top op een shirtje met een vestje!

En ik heb nog wat bij Te Koop gezet. De kids groeien zo hard, dat ik het 'shoppie' weer kan bijvullen. Kijk maar even hier. Er zal nog wel meer volgen.... dus hou het in de gaten!

Ik zie ook dat de 150 volgers in beeld gaan komen.... er komt dus binnenkort een give away aan, nu nog even bedenken wat. Wordt vervolgd!

3 opmerkingen:

  1. Wat een ijver! Toch fijn als je al dat soort klusjes lekker af kunt strepen he? En, succes hoor zaterdag met het afzwemmen! Mijn dochter heeft een poosje geleden haar B gehaald, en wat moeten ze al veel kunnen dan he? En, oh ja, ik ben verhuisd: van tikkiescheef.blogspot.com naar threeforaparty.blogspot.com. Ik zou het leuk vinden als je op mijn nieuwe adres eens 'aan komt waaien'! groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heb je leuke kleding te koop, vooral dat omkeerbaar rokje en dat farbenmix jurkje zijn superrr. Máár mijn dochter is al 19 hihi, dus ik kan er niets mee,behalve als ik het voor de stof zou nemen ;). Hele goede verkoop, ik zit ook aan het verstelwerk vandaag. En oh ja heb vandaag een Give Away geplaatst, een super roze ketting, voor mama's die van roze houden! Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom via via op je blog...wat een heerlijke vrolijke boel! Love it! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen