Volgers

zaterdag 2 juni 2012

Rokje met tricotband a la ZsaZsa

Het bekende rokjesboek nam ik ter hand en koos een A lijn rok met tricotboord.
Lekker makkelijk dacht ik, terwijl ik de boord verkeerd aanzette.
Hoe stom kun je zijn...
Goed, opnieuw eraan gezet en klaar is kees.

De vrolijke bloemenstof won ik bij bykris.  
Boordstof komt van het stoffenspektakel.
Biaisband is een restant het ridderpak! 


Ai, zo'n geel biaisbandje onderaan staat wel fris.

Lekker snel, lekker vlot en draagt heerlijk! Ik ben er blij mee! En zo kunnen mijn benen tenminste lekker bruin worden! En de lengte die is ideaal, kun je ook nog een wat oprapen van de grond zonder dat het onelegant oogt ;-)

Nu even kijken of ik nog een Tammy en een poppenjurk uit het restant kan halen!
Fijne zaterdag allemaal!




Dit wordt project 8 van de 25 volledig UWYH!


14 opmerkingen:

  1. Staat je super en dat gele band onderaan is echt leuk ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. Ik vind het stofje en het geel ook heel leuk. Ik heb het boek inmiddels ook besteld:-) Ben toch zo benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk! Ik ga binnenkort ook met het boek aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. knap gedaan, s ook mijn volgende project:
    het staat je perfect met die boordstof,
    daar twijfel k nog een beetje:
    maar met Het Boek ter hand zal het wel lukken ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, nice! En zo heerlijk zomers! Goed gelukt. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi en ziet er heel comfortabel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat gaat nogal vooruit!!!Zo zal de stoffenkast vlug leeg zijn?Mooie rok!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Pluisje, de stoffenkast zijn 3 hele grote boxen één met katoen, één met tricot en één met canvas, velours, nicky, fleece en restanten. Ik kan nog ff vooruit... ben inmiddels nu bezig met een shortje voor de kleine dame... wordt vervolgd. Ruimt wel goed op zo ;-)

      Verwijderen
  8. Ooo wat leuk! Had ik maar ietsje meer naaiervaring om zo'n project zelf aan te gaan. Dat stofjes is ook erg leuk (heb ik hier zelf ook liggen).

    BeantwoordenVerwijderen