Volgers

dinsdag 19 juni 2012

T-shirt pimpen met kraaltjes en knoopjes

Dit weekend had ik mijn eerste vrijgezellenfeest gepland staan van een vriendin. We begonnen rustig met een workshop t-shirt pimpen met kraaltjes en knoopjes. Het begon allemaal heel rustig en bedeesd maar uiteindelijk kwamen we snachts niet geheel nuchter meer om 04.30 uur de stad uitrollen, maar dat is weer een heel ander verhaal. Ik wil jullie tonen wat voor leuks je kan maken met bijvoorbeeld kralen van een oude ketting, wat oude knoopjes en restjes lint.
Ik vind hem zelf zo leuk geworden dat ik hem gewoon draag.... en dat had ik van te voren niet verwacht!


Mijn vlierbloesem tot zover staat nog heerlijk te trekken in de snelkookpan met de deksel goed vergrendeld. Inmiddels al 3 kilo rietsuiker gekocht om morgen siroop te gaan maken. Ik mag toch wel hopen dat hij smaakt. Zoek alleen nog een tip om de siroop in de gieten...? Glazen flesjes met een draaidop, wat koop ik dan voor iets?

7 opmerkingen:

  1. Wat dacht je van glazen flesjes met zo een dop als de grolsch flesjes? Bij dille en camille, denk ik, dat je ze zou kunnen vinden. En leuk shirt! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei: 4:30u??? k kan me uw toestand van de volgende dag volledig voorstellen ;-)
    uw t-shirt is leuk gedaan!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij Oil en vinegar hebben ze ook flesjes met draaidoppen.
    Leuk shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf shirt en lekker hip voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen