Volgers

maandag 2 juli 2012

De Pimpschuur!!

Mag ik even reclame maken voor De Pimpschuur? Ik won namelijk een strijkapplicatie bij haar, zei ze. Maar das niet waar, ze stuurde me dit....!!!
Ik ben er helemaal blij mee, want dit komt mij altijd van pas! Hartelijk dank Eveline!!! Als je nu ook van die leuke full apllicaties en bandjes wil, kijk dan even op haar site /http://pimpschuur.blogspot.nl/ En ondertussen ga ik nog even door met saai verstelwerk, een naadje los, een zoom opnieuw, een knoopje er aan. En hoe doen jullie dat eigenlijk met witte kleding waarvn de oksel grauw worden? Kan wel een goede tip gebruiken!! Ondertussen denk ik ook nog even na voor de give away bij 150 volgers die nu echt in beeld gaat komen.. Fijne dag! Groetjes Manon

9 opmerkingen:

  1. Ik ga even piepen! Ziet er heel leuk uit! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een leuke prijs! Ga ook gauw even een kijkje nemen!

    Groetjes, Esther

    ps... Tip van mijn man voor de oksels... gewoon eruit knippen, zie je er niets meer van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grauwe en gele vlekken...ik heb ene citroentje gekocht bij de tuinen. Daar wrijf ik het goed mee in en dan leg ik het in de zon (zeep er niet uit spoelen) is het dan droog dan gaat het alsnog een keer mee in de was....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is wel een heel fijn pakketje als ik het zo zie... Daar kun jij vast weer wat moois mee maken. Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat tof!!! dat is wel een mooi pakketje!
    ik ga eens kijken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi pakketje,ben ook verzot op applicties dus ik ga zeker eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke verrassing, geniet ervan!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke spulletjes! Grauwe oksels? Bleek erop (alleen als het echt een wit shirt is) en gelijk in de was of ossengalzeep... succes!

    BeantwoordenVerwijderen