Volgers

zaterdag 14 juli 2012

E-Book Enora van Collie-Collie

Onlangs won ik bij Collie-Collie een give away met het E-book Enora, de prachtige Tilda stofje, het binnenkussen en zelfs knoopjes. Enkel het klosje garen kwam uit eigen voorraad. Hier is mijn resultaat.


Leuk project om restjes op te maken, tenminste als je van die lange stroken overhoudt. Redelijk simpel, wel goed reken en meetwerk. Je wilt natuurlijk geen scheven lijnen.

Problemen ondervond ik bij de eerste strook, daar kijk je dus precies in de lockrand als hij klaar is. Ik heb hem daarom dichtgestikt.

De achterkant sloot ik met 4 kamsnaps, handig hoor!


Mooi kussen, bijzonder ook.
Tijdens het meten en rekenen bedacht ik me dat ik hem aan mijn oma schenk.
Over een paar weken wordt ze namelijk 91 jaar en een goed en fraai Tilda kussen is natuurlijk een perfect cadeau. Ik hoop dat ze er nog heel lang plezier aan mag beleven.

Ai... bedenk me nu, ik ben mijn label vergeten. Die ga ik er nog even opnaaien en dan door naar bed!


8 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt en erg leuk dat je hem aan je oma geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kussen inderdaad en wat zal je oma blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is ontzettend leuk geworden, de achterkant is ook mooi zo met die kamsnaps. Je oma zal 'm prachtig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kussen !! Je oma gaat er erg blij mee zijn denk ik :-) Je mag er trots op zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is inderdaad heel mooi geworden. Zo te zien is het vulkussentje een stuk dikker dan de mijne, bij mij is het lockstiksel niet te zien.

    Die kamsnaps zijn inderdaad ontzettend leuk als sluiting, het kleurtje roze past er perfect bij.

    Je oma zal er wel heel blij mee zijn :)

    Fijn weekend en groetjes Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is LEUK!!! Super leuke kleurtjes zeg, je oma zal er erg blij mee zijn! Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat een goed idee! Mooi kussen en fantastisch cadeau voor je oma!
    Heb hier nog een aantal losgeraakte grannysquares liggen en stopwol én zwart linnen; het kapotte kussentje van oma dat bij opa op de bank 'hing'... Toch maar eens mee aan de slag deze week?
    Verder las ik je berichtjes op m'n blog; dankjewel voor je enthousiasme! You made my day!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kleuren, prachtig gemaakt ook, daar zal je oma vast heel blij mee zijn :-)
    ik ben je nieuwe volger hoor :-)
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen