Volgers

zondag 8 juli 2012

Ik heb gezondigd.... ai kringloopschatten.

De afspraak is;
25 kledingstukken, tasjes, broches e.d. maken uit EIGEN VOORRAAD.
Use What You Have!
Niets nieuws kopen
(ha, het is lekker niet nieuw dus zo erg was het niet)

Geen geld uitgeven aan stoffen, fournitouren e.d.
(Ai, hij valt dus wel in de catergorie, zondigen)
Maar goed, ik kocht dus van een 'oud vrouwtje van 80 die niet meer de grip in haar handen heeft'
 (dan mag het dus weer wel, want je helpt er iemand mee van af, die het echt kwijt wil)
Op een soort van mega rommelmarkt die hier de hele zomer elke zaterdag op 300 meter van mijn huis plaats vindt....(hoe verleidelijk)

dit;
Een doos effen biaisband voor 2,50.
Met de gedachten hoe zielig het was voor mijn zoon dat zijn laptop hoes een geruit biaisbandje had.
Zoon weer gered ;-)

En een complete keukenset van Fisher Price uit 1986 voor € 3,00 !!!
En goed voor al 2 dagen volop speelplezier.
Als je aan de knopjes draait wordt de kookplaat rood (inductie ;-)
Lekker degelijk en sterk speelgoed, niet te vergelijken met de action.

De knaller van de dag!
8 nieuwe knipmodes en 2 nieuwe burda's van 2011 inclusief alle patroonbladen
compleet voor 2,50!!!!!! JOEHOE.

Voor mijn gevoel kan ik nu de aankomende 10 jaar vooruit, dus deze aankoop was helemaal niet erg. Er staan zoveel leuk dingen in! Kortom ik moet meer voor mezelf maken en minder voor de kinderen. (hahahahaha, grote mond, maar heel klein hartje, de kindjes voor alles zeg maar)

Alles al door gekeken en aangemerkt met uistekende post-it wat in de planning staan! Toppie!


En tot slot kocht is nog de 'giller ' van de dag.
Puur jeugd sentiment.
2 stempeltjes met mijn naam voor 25 ct per stuk.
Zo had ik er vroeger ook één.
O wat blij was ik, totdat ze thuis uit de verpakking scheurde en stempelde;

Maar laat ik nu een vriendin hebben die Natasja heet ;-)

En ik scoorde nog een knutselboek met 25 knutsel die je uit het boek kunt halen voor 20ct.
Het knutselboek ligt al in de koffer ;-)

Vergeven jullie mij dat ik ben gezwicht... fijne zondag!!
p.s. Nog ik heb nog wat leuke kleding te koop

p.s

16 opmerkingen:

  1. Tjonge, jij heb leuke dingen op de kop getikt zeg! Groot gelijk dat je dat niet hebt laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben vandaag de kringloop aan het vullen met oude boeken van 1942, kleding en dvd's. Ben helaas nog lang niet klaar. Anne heeft sinds kort al mijn fisher price van vroeger ook jouw keukentje. Volgende week nieuwe kast en dan kan ik verder sorteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, groot gelijk! Die biaisband zou ik ook blij van worden, en die knip-modes... wow! Had ik ook niet laten liggen. En de fisherprice ook niet. Alleen die stempels, die zou ik niet hebben meegenomen. Behalve als er Eva op stond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had ook zo'n roze naamstempeltje, ik lach me hier wel een kriek met die 'natasja':-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Foei foei!!Maar je hebt gelijk te mooi om te laten liggen!!Super koopje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. foei!!! je eigen afspraken negeren ... maar aan de andere kant heb je het wel allemaal braaf opgebiecht, met foto's en al dan nog :o)
    't Is je vergeven ;o) en je hebt echt wel schitterende vangsten gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. owww die spulletjes had ik ook echt NIET kunnen laten liggen hoor, voor zulke kleine prijsjes. Vooruit dan maar, voor deze ene keer zullen we doen alsof we het niet gelezen hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou.... ik vergeef het je haha, ook ik had het niet laten liggen hoor, de stempeltjes dan weer wel maar ik heet dan ook niet zoals jij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tuurlijk is het je vergeven, het is te moeilijk als de markt zo vlak bij deur is en dan niets kunnen kopen dat is echt heeeeeeeeeeeel moeilijk

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooo, wat een superscore!
    Waar? Waar? Waar is die rommelmarkt???? Ik wil ook!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o die keukenset had ik vroeger ook!!!! Dat is leuk om weer eens te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Na het zien van deze leuke spulletjes, kunnen we je alleen maar vergeven!!!!
    Je hebt echt prachtige spulletjes kunnen kopen op de rommelmarkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hèhè ik had me al vaker afgevraagd waar die afkorting nu voor stond en kan wel lachen om je berichtje. Regels zijn er om gebroken te worden! En dat is toch niet te weerstaan zo'n rommelmarkt voor de deur...dat bestaat niet! Ik had gisteren ook nog lekker willen gaan rommelmarkten, maar het was zo enorm hard aan het regenen dat manlief en ikke de hele dag lekker lui in bed hebben gelegen en tv gekeken zonder ons ook maar 1 moment schuldig te voelen (mmm ik dan, of hij er last van gehad heeft weet ik niet hihi), om half zes zijn we uiteindelijk wel in onze kleren gestapt want we kregen bezoek (was gelukkig al aangekondigd via de whatsapp;)).
    Dus girl geniet lekker van je gescoorde spulletjes! Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjemig, jij bent er goed in... Leuke dingen hoor! Ga snel even tussen je kleertjes neuzen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke spulletjes, heerlijk zo rondstruinen op een markt.
    Leuk dat je mee doet met de give away,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen