Volgers

woensdag 11 juli 2012

Lucky me #2



Tja, en dan won ik bij Janet van Dreamstuff ook nog een lekkere donut. Zo echt en zo mooi, dat toen ik mijn zoon van de trampoline naar binnen riep om de donut te laten zien hij hem uit mijn hand griste en zijn mond open deed.... en toen mij verontwaardigd aan keek en daarna heel hard begon te lachen! Haha.

Maar tijdens het schrijven van dit bericht lag de donut naast mij en zag ik in mijn schuine oog een klein meisje aansluipen, heel behoedzaam schoof ze naar de tafel, stak ze haar handje uit naar deze donut, wilde hem in haar mondje stoppen en kwam er TOEN  was achter dat de donut van vilt was gemaakt.

Nou Janet een mooier compliment kun je niet krijgen, dank ook voor de chocolaatjes en de lekker thee! Ik ben heel blij met mijn nieuwe speldenkussen, ik kwam er net één te kort. Want mijn enige speldenkussen zit vast aan de naaimachine.

Bedankt voor dit moois!

10 opmerkingen:

  1. Die had ik nu ook graag gewonnen se, tziet er zo heerlijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die is echt leuk zeg! Ik heb net even je blog goed bekeken. Wat een leuke dingen maak je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahahahaha jammer dat je daar geen foto's van hebt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dacht ik ook even dat deze donut echt was.
    Maar blijkbaar ben ik niet de enige die het verschil niet zag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaha ik zie het helemaal voor me die tafereeltjes bij jou thuis hihi. Dat is dan zeker een groot compliment voor Janet! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk zeg, en hoe grappig.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha,ha,ha, bedankt voor de complimentjes. Ik heb geprobeerd hem zo echt mogelijk te laten lijken, moest daarvoor natuurlijk eerst wel wat echte donuts goed bestuderen... en vooral proeven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is je gelukt Janet, dank je! Ook goed voor na de vakantie, aan de lijn toch een donut naast mijn kopje thee! Dikke merci!

      Verwijderen