Volgers

dinsdag 10 juli 2012

Lucky me!

O meiden, ik moet het gewoon even showen...
Ik won een give away bij haar.
Enkel omdat ik dacht dat zij op 29 juni eindelijk die knoop aan haar jurk zou zetten..
En ik kreeg gelijk. De knopen zaten er op 29 juni op!
De winnaar(s) het werden er dus 3 zouden iets leuks krijgen...
TADAAAAA....

Een doos met een IKEA kussenvulling, bijbehorende Tilda lapjes, reeds in het goede formaat geknipt, bijbehorende knoopjes en per e-mail een E-Book Enora van Collie Collie.


Het resultaat wordt zo.
  Prachtig toch!

Zeg je nu, dit patroon wil ik ook?
Dat kan, je kan hem bestellen bij Collie-Collie via deze link!

Nicole nogmaals hartelijk dank voor dit geweldige cadeau!




9 opmerkingen:

  1. O lucky you! Dat is geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh lucky you ennuh volgens mij heb ik jouw naam nog bij een andere Give Away als winnaar gezien ;). Heel veel plezier ervan! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great post!
    I love your blog.
    Shall we follow each other?
    xoxo
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad jij boft! En wat een mooi kussen!

    BeantwoordenVerwijderen