Volgers

zondag 15 juli 2012

UWYH 17# Give away 150 volgertjes


Deze nachtjapon maakt ik vandaag even vlug vlug met de lockmachine.
Het patroon is een Antonia van Farbenmix.
Verlengd naar eigen inzicht en afgezegt met boordstof. De mouwtjes vind ik zo leuk met dat brede boordstof, draagt ook erg lekker want ze wil hem al niet meer uit.

Voor de onderkant een kort stuk boordstof genomen zodat hij wat bolt
en over haar achterwerk blijft zitten.

Ik ben fan!


Hier op model maar met de telefoon gefotografeerd... slecht slecht.
Volledig Use What You Have dus de stand komt hiermee op 17 van de 25 stuks!

En wat zag ik ook nog?
Met de komst van Riri staat mijn volgaantal op 150 volgers!!!
Wie had dat ooit kunnen denken. Een gymzaal vol mensen die het leuk (tenminste dat denk ik) vinden om te volgen wat ik zoals maak en beleef... STOERRR!

En bij een feestje hoor een give away!


Gezien de vakantietijd kan je mee doen tot 31 augustus.
Op 1 september trek ik een winnaar!
Dan is iedereen weer in het normale ritme en
heb ik de tijd om wat leuks te bedenken en maken voor de winnaar!

Wat moet je doen?
1. Laat een leuk berichtje hieronder achter.
2. Wees een volger.
3. Maak een linkje op je profiel.

Geniet van de zomer allemaal!


69 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer leuk gemaakt en 150 volgers gefeliciteerd, ik doe graag mee met je give away en ga hem plaatsen op mijn blog, volger dan was ik al

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Joke, gezellig dat je mee doet, voor nu ben je de eerste ;-)

      Verwijderen
  2. Hahaha en hier is de 2de al ;-) Ik doe ook heel graag mee, hoor!
    Zal je linken op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Nog een fijne nacht,
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 150! fijn he!
    Nr 3 is mijn geluksgetal dus wie weet....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat grappig bedacht. Een gymzaal vol. Ik heb er nu ook 149, dus ik zal ook maar eens over een give-away gaan nadenken.
    En natuurlijk doe ik graag mee met de jouwe. Misschien win ik dan wel weer afrikanenzaad. ;-)
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet Ria, komt het toch nog goed! ;-)

      Verwijderen
  5. Pff 150 volgers al. Bij mij loopt het langzaam op, ben al bij volger nummer 15. Denk er een 0 achter en ik heb er ook 150!! ;) Ik doe graag mee aan je Give Away. Volger was ik natuurlijk al, je hebt van die leuke idee'tjes :) Ik zal een linkje plaatste op mijn blog..

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je gymzaal vol ;-)Ik doe graag mee en plaats natuurlijk een linkje op mijn blog,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow gefelies met je 150 (inmiddels 151) volgers ik doe gezellig mee en heb een link geplaatst in mijn blog....wat een gezellige achtergrond heb je zeg!
    lieve groet jenneke

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/07/made-by-mamanon-heeft-een-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier nog zo eentje uit de gymzaal, uhm ik hoef toch nu niet in het klimrek hè, jeugdtrauma... Ik ga een post doen, snel met ook andere Give Aways...ik zit bijna niet meer aan mijn pjoeter, maar altijd via iphoontje (vind het by the way helemaal geen slechte foto hoor en op model vind ik de nachtpon wel heel leuk staan!).
    Ik ben al blij met mijn 50+ volgers. Maarreh van harte gefeliciteerd met je 150 en plus volgers want verrassingen daar houden we van dus die stromen vast en zeker toe ;). Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig ponnetje !! Super bedacht om een Antonia te verlengen en dat bolle aan de onderkant is echt heel leuk. Je brengt me op een idee, het patroontje heb ik hier ook liggen én er is een nachthemden tekort dussss.

    Natuurlijk doe ik mij aan je give-away, ik sta al geruime tijd in die gymzaal (haha hoe bedenk je het) en ik volg je met veel plezier.

    Ik zet een linkje op mijn blog (tab give-away). En ik ga zelf ook een give-away organiseren want wie (bijna) jarig is trakteert...
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!!!!!! Bij mij kan iedereen al tijden al je nieuwe berichten zien. Leuke pyjama die zou ik ook wel willen, erg leuk met die lange boorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier ook één van je vele fans..én ben nu net als jij ook helemaal fan van je model (ehh nachtjapon;)wat zijn ze leuk!!Zonde om alleen 's nachts te dragen. Ik zou spontaan een pyamafeest organiseren! Showen dat mooie nachtjapponnetje!*zucht..zo jammer dat ik nog geen lockmachine heb..maar ben aan het sparen!*

    Je begrijpt het al; ik wil dolgraag kans maken op je Give Away!
    (én anders wil ik wel swappen;))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. met give aways doen we altijd graag mee,
    ook bij u Mamanon!!!
    super mooi da japonneke & super mooie foto van die kleine meid!
    geniet van jullie vakantie!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig, 150 volgers! Gefeliciteerd. Ik doe graag mee, volger ben ik al en een linkje ga ik nu gelijk op mijn blog zetten.

    Fijne vakantie!

    XXX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, wat goed zeg... 150 Volgers... DIKKE PROFICIAT!!!

    En wat een superleuke pyjama. Inderdaad zonde om hem alleen 's nachts te dragen. Zou er een pyjama-party tegenaan gooien!

    En natuurlijk doe ik ook graag mee met je GIVE-AWAY!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd meis! Ik dacht ook al wat wordt het druk hier in die gymzaal hihihihihihi

    Ik doe graag mee .... ik zat al als volger op een bankje in de gymzaal (Moos is liever lui dan moe hahahahahaha) en ik ga je give away even bij mij op het blog zetten.

    Geniet van je vakantie meis!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 150 volgers, da's al de moeite!
    Ik ga ook meedoen voor de give-away :)
    Volger ben ik al en ik zal een linkje plaatsen op mijn give-away pagina :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow! 150! Dat is niet niks! Ik geniet enorm van je Blog en doe graag mee voor een verrassing! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke nachtjapon.
    Ik ben ook een van die 150 volgers en wil graag meedoen met de give-away.
    Ga zo door! Op naar de 200 volgers!

    Groetjes Bloemar

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk om mee te doen aan je give away. Ik volg je al en plaats een linkje op m'n blog (daar staat ook een giveaway op)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk hoor! Gefeliciteerd! Denk alleen niet dat het noorden al weer helemaal in het ritme zit op 1 september... Wij hebben nu nog geen eens vakantie! Op 3 september de school weer. :)Tot die tijd geen ritme! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha, jij doet mee aan mijn give away en ik aan die van jou, gaaf he?
    fIJNE VAKANTIE HOOR, GROETJES hANNEKE

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die pyjama is geweldig! Daar houden mijn meiden ook al van!! Ik doe graag mee met je give-away! Leuk zeg 150 volgers, geweldig idee dat je ze in een sporthal voor je ziet, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie pyjama!
    Waw, al 150 volgers. Proficiat!
    Ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb al vaak op jou gedacht, elke keer ik mijn voorraad sta te bekijken, dat ik misschien best ook eens een UWYH zou doen :-) Doe zo verder, het werkt inspirerend. Nachtjaponnetje super! Ik doe graag mee met je give-away en geniet nog verder van je vele volgertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte proficiat met je 150 volgers-ik doe graag mee-ga je linken en geniet van een mooie zomer-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik doe uiteraard ook graag mee en dikke proficiat met je 150volgers!!! op naar véél meer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. #@$*>!?#-computer! Poging 4...! Want: steeds een berichtbalk met de boodschap uw-internetverbinding-is-verbroken!!! :-S
      Wat een eer om je 150e volger te mogen zijn! Graag doe ik mee aan je vige away! Dat rijmt, en jullie geheimtaal zit erin verwerkt... Ik ben er erg 'benieuwdsgierig' naar (dat zei een kleuter op stage ooit, en is ook in mijn taalsysteem gebakken!).
      Zal ook even een linkje op m'n give away pagina zetten!

      Groetjes Riri

      Verwijderen
    2. Bedacht me later bij het thee zetten nog dat Topje Kee ook een dagelijkse uitspraak hier is. En give away wordt bij ons 'aive gway" hahahaha

      Verwijderen
  28. Proficiat met de 150 volgers!
    Ik doe ook heel graag mee en plaats een linkje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met 150 volgers.
    Ik doe graag mee.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. en nog een volger!
    Ik ga voor het rechter stapeltje, prachtige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee waar je het over hebt, maar ik verloot geen stofjes tenminste niet dat ik weet en ik weet ook niet wie je bent....stiller lezer...jammer.

      Verwijderen
  31. Oh, leuk, ik doe graag mee. En maak uiteraard reclame via mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik kom via via regelmatig op je blog, maar nu ben ik dus officieel volger geworden!!! Heel leuke pyama heb je gemaakt!
    Ik doe graag mee met je give-away en op naar de 200 hee
    Ik maak een linkje op mijn blog (hoemmelke.blogspot.com)
    Groetjes
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Gezellig heeft deze stiller lezer ook een gezicht gekregen. Leuk dat je mee doet! Groetjes Manon
      p.s. kom ik ook even bij jou snuffelen !!

      Verwijderen
  33. Pffff, ik moet echt zooo veel terug lezen na een weekje vakantie, maar het is allemaal te leuk om te laten gaan ;-). Ik doe graag mee met je give away, ben ook heeeeel benieuwd wat het gaat worden maar ben er absoluut niet bang voor want heb al eens wat van jouw hand mogen ontvangen en dat wordt hier afgedragen ;-). Ik ben al heeeeel lang trouwe volger en ga absoluut een linkje plaatsen! Liefs en GEFELICITEERD!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. welkom terug van vakantie meid, ze groeit hard dus na de zomer wel weer wat in het te koop hoekie! xxx

      Verwijderen
  34. Ik doe ook graag mee voor deze give-away en ik plaats ook een linkje op mijn blogje.
    Ik heb trouwens ook een give-away lopen, kom je een kijkje nemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ondertussen staat je teller al op 155 volgers ;-) en ik ben één van die nieuwelingen ;-). Ik doe ook heel graag mee met je give-away! Groetjes en tot blogs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heej jij gaat goed met je volgers zeg :)

    Geniet van het mooie weer enne, ik doe natuurlijk ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel mooi gedaan!
    Ik doe ook graag mee en zet meteen ook een linkje op m'n blog! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. give-aways zien we altijd wel graag kome, hier dus ook, en ik maak daarvoor graag een beetje reclame op mijn blog (waar nu ook een give-away loopt!- groetjes evengenaaid.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Tof, ik ben benieuwd wat je gaat maken!
    Ik doe graag mee, ik ga je vanaf nu volgen, en er staat een linkje op mijn blog in de rechter-zij-balk:
    www.huis-tuin-co.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Spannend! Ik doe mee, word volger en plaats braaf een linkje op mijn blog (waar trouwens ook een give-away loopt) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Inderdaad, spannend! Ik doe graag mee en zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ik doe graag mee super leuk!

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Voor een verrassing zijn we altijd te vinden! Dus ik doe graag mee (en ik zal een linkje plaatsen voor wat extra reclame)!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik volg je al een tijdje en doe altijd graag mee om iets te winnen. Ik zet ook een link op mijn blogje...

    Fijne vakantie verder!
    Groetjes,

    *Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe graag mee... heb wel geen blog maar ga je volgen... gaat dat ook via mail?

    Ik zie dat je een janome naaimachine hebt ben je tevreden?
    Alvast bedankt,
    Groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marina, ik ben hartstikke tevreden over mijn janome naaimachine en lockmachine. Ik heb een beide als showmodel voor een zeer goede prijs kunnen kopen bij een officiele dealer en bij beide een gratis aantal lessen gekregen zodat je alle knoppen, weetjes en mogelijkheden onder de knie krijgt compleet met naslagwerk. (Welke instelling is nodig voor een rolzoom en hoe je gebruik je een voetje voor een knoopsgat e.d. soort vragen) Ik ben er heel blij mee maar misschien heb ik niet zo veel eisen na mijn aldi naaimachine ;-)

      Verwijderen
  46. Leuk blog heb je, ik ben volger 171 geworden. Hoop ook ooit zoveel volgers te krijgen. Maar het begin is er namelijk 8 :-)
    Groetjes uit Nederland van Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuk zo'n verrassingsgive away! Ik was al lang volger en blijf dat nog een hele tijd! Geniet nog van de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. TOf, een verrassing, ik doe graag mee. VOlger was ik al en natuurlijk komt er een link op onze blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Leuk, een surprise give away! Ik doe heel graag mee en ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hierbij nog een volgertje extra. Ik plaatste ook een link op mijn blogje en ik ga hier eens goed rondkijken! Ik zal al een labeltje met jongens er op ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hé... ik sta der nog niet tussen... bij deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wauw ... wat leuk ... volger 176 is ook fan ...
    heel mooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik doe ook mee! En ik plaats alvast een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik doe mee! Deze jurk zou prachtig bij mijn dochter passen! Ik heb jammer genoeg geen profiel, dus ik kan er geen linkje op plaatsen, maar je hebt er wel een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. nog maar 1 te gaan en je hebt al 180 volgers gaaf hoor. Ik ben gek op leuke dingen dus doe ik graag mee aan je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Leuk! Ik doe graag mee en ben bij deze je 180ste volger!
    Er komt dadelijk ook een linkje op mijn blog.

    Heel leuk slaapkleedje ook! Goed gezien om het onderaan wat te laten opbollen, moet ik onthouden voor mijn meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. hopla, weeral een volger erbij !
    'k ben blij dat ik je blog ontdekt heb, 'k ga er straks eens lekker op rondneuzen!
    Ik doe uiteraard graag mee met je give-away, je kan zelf een kansje wagen bij mij, ik geef een lap retro stof weg.
    Liefs,
    CarlaK (maakselsCarlak.blogspot.be)
    PS : ik plaats een linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. toch nog op tijd vond ik je verrassings give-away. Ben al benieuwd wat er in zit !

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Via via ben ik hier terecht gekomen. Je hebt een gezellig blog, ik ben gelijk volger geworden. Graag doe ik mee met je give away en heb een linkje op mijn blog gezet.

    Groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen