Volgers

dinsdag 17 juli 2012

UWYH# 18 & 19

Vorig jaar tijdens de vakantie was mijn meisje nog een baby.
Een opbergzak in de auto had ze nog niet nodig.
Zoonlief wilde er één van spiderman... goed..
Maar nu bedacht ik me dat zij nog niks had om haar knuffel, flesje drinken en boekjes in te bewaren.

Ik nam het spidergeval...


Tekende over. Knipte uit. Streek op vlieseline en knipte nog een laag fiberfil uit. Ik rommelde wat in de bak met restanten lintjes en vond een leuk schildpaddenlint.
(Janet zie je je donut liggen, ik gebruik hem alleen nog maar!)


Biais te kort om alles hetzelfde te doen.
Dus dan maar van alles wat.
Eigenlijk supergeslaagd al zeg ik het zelf!

De blauwe vakje kregen een dubbele plooi zodat het vakje wat losser word. Het onderste vak deelde ik met een naad in tweeën. Ze zijkanten kregen striklinten en de bovenkant kreeg een kliksluiting die ik van een oud keycord haalde.

Snel in een papiertje, kan ik haar deze geven voor haar 2e verjaardag binnenkort!
Altijd handig voor lange autoritten.

Bij Collie Collie won ik onlangs een give away. Een DIY kussen volgens patroon Enora. Prachtig!
Er bleven 24 kleine strookjes over en een lapje roze ruit stof.
Precies genoeg voor een tasje voor de TomTom.
Het tasje wat hadden was te klein voor het apparaat en het snoertje, ik kon dus aan de slag.
Ik gebruikte fiberfil zodat de TomTom veilig en fleurig kan worden opgeborgen.
Niet helemaal perfect maar goed genoeg voor Tom!
Helemaal happy mee!

Wederom alles UWYH. De stand komt hiermee op 19 van de 25 projecten.



P.S. Ik heb een give away lopen tot 31 augustus, doe je ook mee?
Klik HIER

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Dat zakje voor de tomtom vind ik helemaal geweldig. Is altijd handig en zo zie je dat ding tenminste liggen als je hem nodig hebt :)

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brrrrriljant! Heel erg leuk; misschien wel 'n cadeauidee voor de tweeling van onze vrienden... Die zijn -gelukkig pas- in november jarig! :-) Goed werk, hoor. Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je autozak!! Ik had er ook één gemaakt, maar die was naar eigen fantasie en is nu helaas kapot... Ik denk dat ik de nieuwe dit keer koop (maar zelf maken is toch eigenlijk véél leuker!)
    .

    BeantwoordenVerwijderen