Volgers

woensdag 18 juli 2012

UWYH# 22 een IPAD tas

Al eerder maakte ik met twee stevige kartonnen weggewerkt in stof een super degelijke ipadhoes voor mijn zoon. Hij wordt continue gebruikt maar dan hoor ik nog;  "Mama, waar ligt mijn adaptersnoer...." Grrr.
Er moet dus een tas om de hoes komen waar het snoer in past.
En die maakte ik vanavond in dezelfde dinostof.
Volledig UWYH met een rits uit een oude tas.
De stand komt hiermee op 22 van de 50!


En ja mijn fiberfil raakt op, maar ook daar vind ik wat op!
Losse flarden naai ik gewoon aan elkaar! Niemand die het ziet...
Vertellen jullie niks door?



9 opmerkingen:

  1. Nee, ik zal niets doorvertellen hoor!
    Ziet er weer ontzettend leuk uit!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge jonge, je bent werkelijk niet te stuiten! Wat een mooie maaksels allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poeh, wat een productiviteit daar! Bij mij stapelen zich de ideetjes en projecten op, maar ik kom er gewoon nu nog even niet aan toe... Blijkt wel uit dit late tijdstip waarop ik je een berichtje stuur :-S En ondanks die nieuwe naaimasjien van me, die op de stoel naast me staat, kán het gewoon nog even niet. Doe mij maar een kabouterstofje; kunnen ze me helpen met vervelendere dingen als rapportage schrijven en heb ik tijd voor 'nuttige' dingen! Zoals een I-pad hoes of opbergzak maken (mijn vriend is ook altijd alles kwijt, hoor).
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Staat er boven m'n bericht kwart over 3 's middags... Terwijl het toch écht net na middernacht is! :-) Begint mijn dag weer goed (dus dáár haalt ze de tijd vandaan)!

      Verwijderen
  4. doen we hier ook zenne, niks gaat verloren ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoe ja dat allemaal maakt, petje af hoor

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat schuift het :-). nee hartstikke leuk gemaakt, en ook een echte tip om zoiets aan elkaar te naaien
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow.. Je bent lekker op dreef! Gaat als een speer. Leuk dat je je UWYH opgeschroefd hebt naar 50 :) Kunnen we nog meer mooie en leuke projectjes zien. Ik heb allemaal ideetjes maar gewoon de tijd niet. En als ik dan een keer vrij ben van werk komt er niks uit mijn handen. Om gek van te worden. Ik ga komend weekend toch echt achter de naaimachine zitten denk ik (hoop ik! ;))

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen