Volgers

donderdag 19 juli 2012

UWYH # 23 en 24 Tissuescover en langgezocht speldenkussenpotje

Eindelijk eens met tafelzeil aan het werk gegaan.
De lap van ruim een meter kocht ik met koninginnedag voor 0,10 cent!!!
Ik maakte alvast 2 tissuescovers.
Toch nog maar eens van stof en omkeerbaarmaken. Gedoe met biais in het gat... pff.

Goed nieuws voor de deelnemers van mijn give away;
één van deze covers gaat al in het pakketje....
dus wil je kans maken doe kan even mee met mijn give away!


Het potje scoorde ik vandaag in de kringloop. Het zijn volgens mij ikea potje die je in de keukenla zet en waar je door het glaasje in dop van bovenaf kan zien wat er in zit... anyway hier een nieuw speldenkussen met al mijn voetjes van de naaimachine in de pot!


Hoera 23 en 24 uwyh is een feit van de 50 projecten!

13 opmerkingen:

  1. O wat leuk! En wat zalig dat je dat leuke zeil zo goedkoop op de kop tikte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi en die speldenkussen op een potje vind ik geniaal

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een erg leuk speldenkussenpotje!!
    Heb je daarvoor het bovenste glaasje er uit gehaald?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi ja, er zit zo'n rond transparant 'glaasje' in. Die heb ik eruit gehaald, twee rondjes met 3 lagen fiberfil op elkaar genaaid. Langs stiksel netjes afgeknipt in de deksel gedrukt en dan het glazen rondje er weer onder geklemd.

      Verwijderen
  4. owww dat speldemkussen is gaaf....en wat een leuke tissuebox
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig dat speldenkussenpotje!!! En staat ook heel leuk!

    De tissuebox ... Geweldige kleurtjes!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge je bent goed bezig! Waar haal je al die tijd vandaan? Leuk gemaakt weer! Groetjes Judith♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk allebei en nu maak je de weggever nog spannender!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg, die tissuebox cover... Maar ben helemaal weg van je speldenkussenpotje! Echt een super idee!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf tafelzeil! En voor maar 10 cent. Niet te geloven, wat een mazzeltje.
    Leuk potje ook.
    Ik ben vandaag niet naar de kofferbakverkoop geweest hoor. Kan niet aan de gang blijven. ;-)
    En ik had al iets anders op het programma staan, dat ook.
    Ik kom nog wel een andere zaterdag. Het lijkt me echt een leuk uitje. Dagje A.....
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 0,10 cent?! Dat is een goede koop ;) :P

    BeantwoordenVerwijderen