Volgers

zondag 5 augustus 2012

Oehoe... een uiltje.

Het is al bijna nacht.
De nacht is voor de nachtdieren.
Vandaar dit uiltje.


Hij is nog best groot, zo'n 25 cm lang. Al lijkt het op de foto niet zo.


Ik kreeg een DIY pakketje en patroon van die lieve Ria en dat omdat ik haar zomaar iets had opgestuurd. Wat een leuk uiltje is dit geworden zeg. In het pakketje zaten knoopjes, lintjes en stof. Fluwele stof en glanzende vleugeltjes. Ik gebruikte nog een restje vilt om de vleugels wat body te geven. En stikte ze grof door. Helemaal happy met Mevrouw de Uil.
Er zullen er nog wel meer gaan volgen. Ideaal voor een verjaardagsfeestje, geboorte, give away... zei ik give away? Nou misschien, maar misschien ook leuk om te ruilen..... tenzij de kleine prinses hem morgenvroeg niet inpikt.....
Wordt vervolgd! En natuurlijk Ria, nogmaals hartelijk dank voor deze onverwachte verrassing!

6 opmerkingen:

  1. Tof Manon, hij/zij is erg leuk geworden.
    Wat ben je er snel aan begonnen.
    Groetjes uit Zweden.
    Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk dat uiltje! Is hij al ingepikt door je prinsesje?!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje!! Die zou mijn prinsesje ook wel willen hebben :-) Misschien kunnen wij een keer swappen ik heb al gezien dat jij erg leuke dingen maakt.

    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen