Volgers

woensdag 1 augustus 2012

UWYH# 25 en 26

Gezien het grote falen van vanavond zal ik toch nog even 2 UWYH's posten.
Ik pimpte deze shirtjes net voordat we naar Belgie gingen.
De shirtjes koop ik altijd bij Ter Stal, de kwaliteit is zeer goed, ze lubberen niet zoals de hema shirts dan doen. En de prijs is ook leuk. Vaak koop je ze voor een paar euro en dan voor 1 euro extra krijg je een tweede shirt erbij. Helemaal goed dus. Ze zijn er ook met lange mouwen.

De Babuska applicatie heb ik erop genaaidis genaaid, ik kreeg hem eens bij een give away van...?
Maar hij past precies bij dit effen oranje shirtje.

De toverfee bleeft zo goed zitten dat naaien echt overbodig was (dacht ik).
De madame kostte me ooit op het stoffenspektakel € 9,00. Maar helaas het shirtje werd nat aan de zee en daar viel het lijfje van het shirt in het zand.

Eenmaal thuis in de bergen vakantiewas raakte het shirt zoek in de 'roze/rode wasstapel' en zag ik bij het openen van de trommel dat ook de rest van de applicatie het 'verloren' shirt was gevallen.
Vanavond naaide ik de toverfee weer terug op het shirtje. Erg schattig als zeg ik het zelf.

Voor het gemak maakt ik een foto met mijn gsm, de batterij van de camera is leeg... sorry!


UWYH komt hiermee op nr 26 van de 50 stuks.

5 opmerkingen:

  1. En zo is een eenvoudig shirt helemaal geweldig ;-)
    Wij hebben hier geen TerStal en dat is jammer dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk toverfeetje! En ik kan wel begrijpen dat jij niet meer weet bij wie je wat gewonnen hebt ;), ik kom je naam heel regelmatig tegen bij de winnaars hihi.

    Uhmm effe een zijnotitie geen sorry meer zeggen, je bent goed bezig hoor ennuh dit is je eigen blog, eigen regels, je doet het geweldig met je project en soms 'moet' je gewoon nieuwe stof hebben en daar hoef je je niet voor te verontschuldigen :).

    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zien er super uit zeg!

    En wat jammer dat wij hier geen TerStal hebben... Hebben ze leuke shirt akties als ik dat zo eens lees!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen