Volgers

woensdag 1 augustus 2012

Weg illusie UWYH....

Ik kom wat opbiechten..
Met regelmaat ben ik op naar Nicky Velours stof voor pyjama's voor de kids.
Maar het is altijd zo duur. Soms wel 10,00 euro per meter.

Nu hebben ze hier de meeste Nicky Velours voor maar 3,95 per meter.......... en dan ook nog mijn smaak, met bloemen en veel drukke leuke kleurtjes. En als je op de site van de concurrent kijkt, staan deze stoffen er nog voor 8,95 per meter...

Maar hart maakte vanavond een huppeltje.
Ik kijk in mijn stoffenpotje (zo af en toe gooi ik er wat in) en hoera er zit 53,00 euries in.
Jammer dames, geen UWYH want van een restje katoen kan je geen lekkere warme winterpyjama maken. Ik schuif vanavond mijn project UWYH van tafel en bestel online;

Nicky Velours;




Boordstof
 




2 meter kabouterkatoen
En 2 meter van deze legergroene gerimpelde stof om de burda jurk 7828 te proberen, ik denk behoorlijk stijlvol voor mijn werk als het lukt! (Kosten 7,90 voor 2 meter!)


2 meter tricot voor pyjama van mijn zoon voor 7,90 double faced.

Geld stoffenpotje is leeg en ik ben dolblij!
Goodnight!

Sorry dames, waarschijnlijk is jullie stoffenpotje met geld na vanavond ook leeg..... ;-)

3 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk hoor, een pyama koop je trouwens ook niet voor 3,95 dus een goede investering denk ik. En ik ben heel bang dat jij anderen (mij dus) er toe aanzet ook eens te neuzen hahaha! Ik vind vooral die onderste streeptricot erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is je vergeven;-) Mooie en voordelige aankopen!
    Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kan toch niemand je kwalijk nemen!!!! Helemaal geweldige stofjes! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen