Volgers

vrijdag 14 september 2012

De give away is aangekomen!

Hehe, eindelijk kreeg Pippelien haar verrassingsgive away binnen.
De postbode had moeite om het van NL naar BE te brengen. Maar uiteindelijk was hij er dan.
En als je dan zo'n stralend snoetje ziet op haar blog.. dat wilde ik gewoong graag even met jullie delen. En zeg eerlijk, jullie waren ook best benieuwd wat er in zat ...toch?
 
 
Pippelien kreeg van mij
 
 
een cover voor de tissuedoos, 
 
 
een paar roze oorbelletje in de vorm van een roosje,
 
 
haar dochter kreeg 2 stoffen pampertjes voor haar pop en
 
 
ik schonk haar een handje vol marseillezeep om er wasmiddel van te maken.
 
Veel plezier ermee! En iedereen bedankt voor deelname.
Bij 200 volgers gaat er weer een give away uit, hou mijn blog dus goed in de gaten!
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. wat enorm leuk, ze zullen er erg blij mee zijn
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig om mijn eigen dochter tussen de nieuwe posts van de blogjes te zien staan. We zijn er inderdaad heel blij mee. En terwijl ik dit aan het schrijven ben draait mijn eerste wasje met de marseillezeep.
    Aan al je volgertjes, hou ook mijn blogje in de gaten want bij 100 volgertjes (nog 3 te gaan) geef ik ook nog iets weg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Pippelien, ja ze staat er zo prachtig op! Als je het vervelend vind haal ik het bericht erweer af, had het eigenlijk eerst even aan je moeten vragen. Sorry.
      Ik ben benieuwd naar je wasresultaat! Ik had gisteren een kind wat op de houten salontafel had getekend... owjee dacht ik nog maar zonder moeite met wat marseillezeep lostte de inkt zo op uit de tafel. Mijn zoon keek alsof hij water zag branden!!
      Liefs

      Verwijderen