Volgers

zondag 16 september 2012

Swapperdeswap!!!!!

Nou eindelijk het is klaar, de swap aan Talitha!
 
Het zat me de laatste tijd niet mee, kon me er maar niet toe zetten.
En dan ook nog eens een bomvolle agenda met avondafspraken op school, sport, werk enz.
Maar Talitha, jouw swap komt er aan!
Ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft!
 
 
 
Voor nu even een swapstop want het is dringend nodig om de kledingkast van mijn meissie aan te vullen. Jurkjes, leggings, pyjama's het lijkt allemaal wel te kort.
 
Als Talitha haar swap heeft ontvangen zal ik jullie laten zien wat ik haar heb gestuurd!
Fijne zondag allemaal!
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Oooooh heb er zin in: wat ziet het er gezellig uit! Ben super benieuwd naar de inhoud, hopelijk bevalt mijn deel van de swap jou ook!
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen