Volgers

dinsdag 2 oktober 2012

15 minuten locken..

Tja, dit bericht schrijven kost meer tijd dan de lockwerkzaamheden vanmiddag.
 
 
Voor                                en                                              Na
te kort                                en                                precies goed!
 
En de pyjama kan nog een wintertje mee!
 
Ook vond ik nog een rompertje.. tja rompers als je ruim 2 bent, dan draag je die niet meer dus net als een paar weken geleden ook dit exemplaar verlengt!
 
 
UWYH 34

21 opmerkingen:

  1. Dat is een geweldig idee.....als je tenminste een lockmachine hebt;-)!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even doorsparen Fieve. Die van mij was volgens mij 250 euro.... valt te overzien. Elke maand 20 euro in een potje en dan ben jer er volgend jaar sinterklaas.. :-)

      Verwijderen
    2. oh gaat dat zo snel ;-)
      zou k ook s een potje moeten zoeken dan ;-)
      liefs, mimi xxx

      Verwijderen
  2. Yep, dat is inderdaad sneller dan de foto's maken en op je blog zetten. Maar wel zéér leuk, en nog goed gerecycleerd ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zalig ziet die pyama eruit!!!
    heel knap gedaan!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij zit ook zo heerlijk bij haar, maar ja navelpyjamaatjes met hoogwaterbroeken, daar houden we niet zo van. Spiekte het weg bij Katja van Yane, echt top dit zo!

      Verwijderen
  4. simpel maar zo leuk

    En zo lekker draagbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he, zo'n lockmachine. En wat is je pyjamaatje weer leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat je best eens komt piepen op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah een goeie van die rompers! Ik heb ook heel veel hele mooie in een te grote maat (goeie aanbieding, weet nu waarom).
    En ja wij zijn hier wel erg verwend he! We zoeken eigenlijk een grote loods en een iets grotere werkruimte voor moi! Maar we hebben geen haast hoor, al heb ik wel zin in een nieuw avontuur! Wat is er mis met Friesland trouwens :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was ook maar gekheid he, ik begrijp dat wel, wij zitten nu ook wel in een luxepositie, nou ja dat is ook maar relatief, zolang het niet verkocht wordt kunnen we ook niets. En dank, dank, was grappig om te lezen die eerste reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo zalig! ik heb hier ook nog een aantal rompertjes... uiteraard zijn er sommige nog in gebruk maar sommige zijn te mooi om los te laten... ideaal om ze alsnog een 2de leven te geven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi idee om dit met rompertjes die doen; ik vind rompers altijd zo schattig, kan er moeilijk afstaan van doen. Sofie die 2,5 is draagt ze nog, nee nog niet zindelijk. Dus ik zal de mooiste bewaren, kan het zonder lockmachine? groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Katha, wat leuk zoveel berichtjes zoveel berichtjes op al mijn posten van je! Thanks. Het kan best zonder locker, maar met is wel een stuk handiger. En lock, snijdt, stikt en werkt de stof in 1 x af. Als je boodstof aan de onderzijde spelt, ga je 1 x rond met je machine en dan met je klaar...
      Misschien een potje creeren voor klein geld, heb je volgend jaar kerst ook een lock ;-)

      Verwijderen