Volgers

donderdag 25 oktober 2012

Gratis patroon jurk!

Mag een beetje aandacht vragen voor dit artikel in het tijdschrift van Green Peace.
Daar vindt je het patroon van deze jurk.

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik de stoffenkeuze verschrikkelijk vind... maar dat het model best heel leuk kan staan.

 
Dit oogt toch beter.
 
Maar wil je nu ook dit artikel lezen, klik dan hier
 
Wil je geen artikel lezen of het gif wat in onze kleding zit, download dan meteen hier het patroon.
 
Heb je het jurkje gemaakt, stuur dan voor 1 december een foto naar redactie@greenpeace.nl. Onder de inzenders verloten ze drie gesigneerde exemplaren van het boek ‘Talking Dress’, geschreven door Neerlands enige écht ethische mode-expert Marieke Eyskoot. Van shoptips tot wasweetjes, van ruilideeën tot doe-het-zelf-trucs, van kleding tot accessoires, verzorgings-producten, eten en zelfs trouwen: 'Talking Dress' maakt het gemakkelijk en leuk om goed te doen, en er tegelijkertijd geweldig uit te zien. Meer weten: www.talkingdress.nl.
 
En dan wil ik hier nog even showen wat ik onlangs per post van die lieve Orange kreeg;
 
 
En dan tot slot nog een stukje weekend pret.
Tja wat doe je op die avonden die vroeg donker worden en tegelijkertijd hangt er nog een tweepersoonshoeslaken in het trapgat te drogen...
He, dacht ik doe eens gek, span even een koordje door de woonkamer en ga schaduwen.
We hebben zeker een half uur dubbel gelegen van het lachen.
 
 
 

 

2 opmerkingen:

  1. Het voornaamste is het model. Een stofje kan je natuurlijk altijd zelf naar eigen smaak gaan kiezen (gelukkig!) En bedank voor je filmpje, het is super!

    BeantwoordenVerwijderen