Volgers

woensdag 24 oktober 2012

Halloween / Sint Maarten

Ik vond deze op Pinterest en wilde jullie deze niet onthouden.
Deze ga ik namelijk zeker maken. Aan de voorzijde van ons huis hebben wij namelijk een heel mooi creme vouwgordijn, ideaal voor dit idee.Hier gebruiken ze het op de muur, maar ik gebruik het voor het raam! Zie je het voor je, kinderen aan de deur die naar dit tafereel kijken!
En o zo pinterest simpel!

 
Patroon vind je hier
 


En voor als je mijn vorig bericht hebt gemist, check dit en bestel dan via deze link!
De geweldig gave persoonlijke Video van Sint, weer eens wat anders dan een Piet aan de deur. En vergeet vooral niet de verbazing van die mooie snuutjes op te nemen op cam! Het zal in hun geheugen gegrift staan; Weet je nog, vroeger toen wij een persoonlijke boodschap van Sint op dvd door de brievenbus geschoven kregen en dat wij niet snapten dat ik op voetbal zat en jij net op het potje kon plassen..... Hilarisch natuurlijk!!!
 
 
p.s. Met mij gaat het weer wat beter, even beetje kalm aan doen en vooral VEEL drinken. Eind volgende maand terug voor controle om te zien of de steen verdwenen is.
Bedankt echt iedereen voor de lieve woorden en berichtjes, zo bijzonder, mensen die je 'niet' kent toch zo met je meeleven. En ik vond het heel lief dat Ettepet schreef dat ze me al gemist had :-)
You all make my day! Thank you.
 

 
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee voor Halloween! En nog veel beterschap....

    XXX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide een heel leuk idee daar ga ik ook zeker wat mee doen, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Goed dat je er weer bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cool, die Halloween versiering! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super lollig die sint boodschap!! (ik vind het alleen net een beetje te duur). Maar echt wel heel leuk.
    De halloween tips zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aha, bij jou wss ik dus ook te lang al niet meer langsgeweest. Shame on me, maar je weet waar ik het druk mee heb.
    Ik hoop dat je inmiddels van de niersteenklachten af bent.
    En wat een tof idee van die schaduwbeelden voor Sint Maarten!
    De Sint video heb ik helaas niet zoveel maar aan. ;-)
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen