Volgers

dinsdag 23 oktober 2012

Stil.. en een Video van Sint

Het is stil hier.
Ik word zo meteen behandeld aan een niersteen in het ziekenhuis.
Vanaf gisteren 12.00 uur mocht ik amper eten, wat witbrood en een helder -waterig- soepje. Vanochtend maarliefst 1 beschuit en een kopje thee. Als ik in de spiegel kijk zie al verschil met gisteren.. dus dat is het dieet. Witbrood en niet meer eten na 18.00 uur.
Ze gaan hem vergruisen met geluidsgolven, drie kwartier lang tikken op dezelfde plek.Kan niet wachten tot het voorbij is.

Ik ontving vorig week nog leuke oorbelletjes van Orange en een prachtige foto kaart van Aankleedpopje maar ik heb nog niet de tijd gevonden ze te showen. Dat komt nog, maar dames, dan betekent niet dat ik er niet blij mee ben. Ik vind het geweldig om jullie post te ontvangen. Dank je wel!

En over post gesproken. Ik heb zojuist een video van Sint besteld. Omdat de huisbezoekjes van sinterklaas ook alleen maar duurder worden en ik eens een keer wat anders zocht, vond ik 'Video van Sint'. We laten de buurman op de deur slaan nadat hij de dvd door de brievenbus heeft geschoven.
De DVD heeft een persoonlijke boodschap voor de kinderen. Hun namen worden genoemd en er wordt wat persoonlijks gezegd over sport, bezigheid, hobby's, een compliment of een opvoedende tip. En tot slot verklapt sinterklaas ook waar de cadeautjes staan; in de schuur, in de hal, achter het gordijn, op het balkon, de mogelijkheden zijn eindeloos! Echt geweldig, alleen deze voorpret al.

Wil je ook? Klik dan even hier http://www.videovansint.nl/c/2456X2mA/

De reacties die ik heb gehoord, gelezen en gezien zijn laaiend!

15 opmerkingen:

  1. Succes vandaag, lijkt me geen pretje. Hopelijk valt het mee voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He bah, succes met de behandeling! Zo'n video is echt super tof voor de kindjes! Mijn werkgever had er vorig jaar een besteld voor zijn dochtertje en die was laaiend enthousiast zo heb ik begrepen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte vandaag. En de video is inderdaad super! Echt de moeite waard. Ik had het 2 jaar geleden gedaan voor mijn kinderen en ze hebben het er nog regelmatig over. Was zo onwijs leuk. Zit er aan te denken om het dit jaar weer te doen.

    groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We misten je al! Veel sterkte met de niersteen...en beterschap.
    Wat een goede tip, die Sint cd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap! Ik hoop dat je het ergste inmiddels gehad hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. inmiddels zal het achter de rug zijn dus kom ik je beterschap wensen
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo lieve dames, wat geweldig dat jullie mij allen een hart onder de riem hebben gestoken. En ik had het nodig! Het was in het begin goed te doen, maar op het einde werd het me allemaal echt te veel.
    3000 radiogolven of te wel tikken tegen mijn nier. Er onstaat een zeurderige pijn die uitstraalt. De behandeling is bij 2700 tikken op mijn verzoek afgebroken. Hoofdpijn, duizeligheid en dat voornamelijk door dat ik in 24 uur maar een 4 witte boterhammen en 1 droog beschuitje mocht eten... Echt vreselijk om zo 'gammel' een behandeling in te gaan. Maar goed, nu tot rust komen en aansterken. Dank jullie wel allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. auwww, nierstenen, mijn man weet er alles van (heb ik volgens mij wel eens verteld). Bah, wat kun je daar akelig ziek van zijn. Hopelijk ben je snel weer op de been.

    Enne, ik heb je adres niet meer, maar als je het me mailt, wil ik je graag een beterschapskaartje sturen!

    Leuk, die Sintdvd!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk idee, die sinterklaas boodschap. Ik ga er zeker gebruik van maken, misschien is het wel het laatste jaar dat Kaatje (7 jaar) in de sint gelooft.
    Van harte beterschap, hoop dat het goed gaat met je!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, meis, ik hoop dat het weer wat beter gaat met je! Ik lees zojuist ook je reactie, dat het niet zo fijn gegaan is. Is de steen wel weg? Ik had galstenen in mei. Die zijn weggehaald samen met de galblaas. Ook niet fijn, maar tikken op je nier, daar wordt echt niemand blij van! Veel beterschap en liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen