Volgers

dinsdag 18 december 2012

Blogland in het rond

Ik doe mee met 'Blogland in het rond' wat inhoud cadeautjes maken voor een onbekende, opsturen en allen tegelijk openmaken (17-12) wat voelt als een ware groepsknuffel door blogland.

Lynda organiseerde dit, dank je wel Lynda!

En mijn ontvangster was Cindy van Wonen met een hart.

Voor haar maakte ik dit, al zie ik hier dat de postbode het een beetje gekreukt heeft.
(Ria zie je je kaartje? Mooi he! Gewonnen bij haar foto give away! (www.aankleedpopje.blogspot.com)

 
 
Ik maakte een echte kerstengel en bedacht dat ze Lizzy moest heten. Gezichtje maakte ik via de Tilda werkwijze, het haar bedacht ik zelf en de stof... Talitha, het moet jouw bekend voorkomen.
Het idee van de lappenpop kwam een beetje van , van mij, van jou zij won onlangs een mooie lappenpop en daar haalde ik mijn inspiratie vandaan. Verder doet ze geweldige dingen voor anderen! Echte en kanjer!
 
 
En ik kocht nog een leuke hanger voor in de kerstboom.
De stand UWYH komt hiermee op 36.
 
 
 
Maar natuurlijk kreeg ik ook wat. Ik kreeg een leuke envelop van Meidenmama!
Dit zat er in, mooi he!
 
 
Zien jullie die prachtig gehaakte hartjes slinger? Ik ben er zo blij mee en zo mooi en netjes gemaakt. We hebben een kleurrijke -alles mag erin- kerstboom en de hartjesslinger steelt natuurlijk de show op dit moment!
 
En toen was het uitpakken geblazen!
 
Ik een hele mooie molenstempel, een stoffentasje die inmiddels die als opbergzakje voor de sjoelstenen en een tissuescover voor mijn zoon in stoer blauw.
 
 
 
Lieve Mariska, superbedankt! We zijn er heel erg blij mee!
En Lynda, wat mij betreft, ik doe heel graag weer mee volgend jaar!
 
Liefs en fijne feestdagen allemaal!
xxx Mamanon
 
 

11 opmerkingen:

  1. Prachtige engel! Ik weet wat onze swap gaat worden ;) als je er nog zijn in hebt. Januari hadden we afgesproken, toch? Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat enorm leuk allemaal zeg, kun je daar van genieten

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een verwennerij allemaal! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waw je kerstengel s prachtig!!!
    liefs, mimixxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel graag gedaan en ik ben blij dat je het leuk vindt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik zie mijn tekst niet terug, nog een keertje proberen....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh vaag, nu doet ie het wel...

    maar goed, erg leuk dat project. Ik had er niets over gelezen of gezien.

    Mooi engeltje heb je gemaakt!

    Fijne Kerstdagen alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Manon, wat liet je een lief berichtje achter op mijn blog; ik kreeg er een 'feelgoood'gevoel van. Ik zie hier dat jij een geweldig mooie kerstengel gemaakt hebt (en ook nog leuk dat je mijn blog vermeld hebt). Ik ga zometeen op jouw blog rondneuzen...ben benieuwd wat jij allemaal maakt. Ik ga je volgen. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gemaakt en wat je gekregen heb is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Manon! Jazeker ken ik de stof, die heb ik hier dagelijks in handen en nog lang niet op uitgekeken! ♥ Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Manon,
    Ik zie het nu pas. Heb je blogpost precies gemist, denk ik. En daarna heb je niks meer geschreven.
    Ik herken inderdaad mijn kaart. Leuke dingen heb je gemaakt en gekregen. Wat verwennen we elkaar in Blogland, hè? Zo leuk!
    Nog een gezellig restje kerst gewenst en tot blogs.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen