Volgers

zondag 30 december 2012

Op de valreep..

Het is een beetje stil hier, ja ik weet het. Daarbij heeft de kleine dame het fototoestel laten vallen terwijl de lens uitgezoomd was... Scheef verbogen, nog wel 1 x terug in het fototoestel geschoven maar eruit wil hij niet meer... tja. Ik heb online maar even een nieuwe besteld en die viel eigenlijk reuze mee voor een canon powershot met 16 mexapixels voor 69 euro inclusief gratis verzending, batterij en oplader.... (b.ol)

Alleen wordt de camera pas in het nieuwe jaar verzonden.... nog even geduld dus.
We hadden weer twee kraambezoekjes deze vakantie staan en ik maakte voor beide een slinger. Fenne en Elize. De letters flockte ik er op, heel handig! Voor elke grote zus maakte ik een setje poppenluiers en kocht daarbij een melkflesje voor de pop waarin de melk wegloopt in de dop als je de pop te drinken geeft. Harstikke leuk maar helaas geen foto van..

 
 
Ook maakte ik nog een FM Odillia, maar ondanks dat ik een klein maat koos en er 7 cm vanaf haalde was het nog een megarok die zomaar van de billen gleed. Ik zal met de nieuwe camera eens foto's van maken.
 
De UWYH stand komt hiermee op 38!
 
Voor nu wens ik jullie een goede nacht en voor morgen een fijne en veilige jaarwisseling en dat 2013 een mooi, gezond en creatief jaar mag worden!
Liefs Manon
 

4 opmerkingen:

  1. Fijne jaarwisseling en een creatief en liefdevol 2013 toegewenst! Liefs MiM (Leuke slingers, trouwens...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook van mij warme wensen voor een geslaagd 2013!
    Liefs, Leentje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle goeds voor 2013!
    Lieve groetjes,
    Marina
    We zien de foto's wel weer verschijnen binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bovenste linger had hier ook zijn plekje wel gevonden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen