Volgers

zondag 2 december 2012

Zo stil...

Tja, jullie wel denken, waar is ze toch?

Onlangs heb ik een virus op mijn pc gekregen en het is nog niet voor elkaar dus typ ik nu op mijn oude slome laptoppie. Er is wel wat geknutseld en zelfs ook wat UWYH maar de tijd ontbrak om het te fotograferen. En zin om te plaatsen op zo'n oude knar, nee dat had ik niet zo.

Twee weken terug ben ik voor nacontrole naar het ziekenhuis geweest voor mijn niersteen die verguisd zou moeten zijn...  Ja inderdaad -zou moeten zijn-
Toen de arts de voor- en de na foto naast elkaar op het scherm aan mij toonde zagen we dat de niersteen er nog gewoon zat. De niersteen-vergruis-behandeling had dus geen enkel positief effect gehad! Voor niets een hele middag pijn gehad.

Stap 2 is opereren, want hoe dan ook de steen moet er uit! 4 dagen opname in het ziekenhuis en 6 weken uit de roulatie aldus de arts... Niet echt een positief bericht dus.

En misschien hebben jullie in jullie gezin ook de spanning in huis gevoeld van sinterklaas? Hier was het enorm. De jongste kon niet slapen, de oude was op van de spanning om wat hij zou krijgen. Van spanning komt irritatie en van irritatie komt ruzie. Ze vlogen elkaar dus weleens in de haren terwijl wij ze weer 'uit elkaar' mochten halen. De ochtenden van schoenzetten stonden ze om 6.00 uur al aan het bed.. zucht... en nee wat we ook probeerden er was geen houden meer aan.
Daarom hadden wij vanochtend pakjesochtend!~ Het was geweldig en nu is het klaar. De Sint mag van ons weer vertrekken naar Spanje zodat de rust in huize Mamanon weer kan terug keren. En kerst? Dan hangen we alleen kerstballen in de boom en van cadeautjes willen wij niets meer weten.
Op dit moment willen we het liefste alleen maar slapen!

Daaaaaag! Sinterklaasje!


7 opmerkingen:

  1. Nou, dat is geen lekker nieuws zeg. Hopelijk herstel je er goed van.
    En wat Sinterklaas betreft, hier geen gelovigen meer maar toch gaan we het nog een beetje vieren, op 5 december naturlijk. Deze periode van het jaar hoeft van mij ook niet hoor trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je alle rust terug in huis:)

    Maar vooral een spoedig herstel na de operatie!
    Dikke knuffel,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh onze zoon loop ook al 2 weken door het huis te stuiteren, er is geen houwen aan. Hij is 5 maar als het aan mij ligt dan weet hij volgend jaar van het geheim van Sinterklaas. Maar goed, we zijn er bijna doorheen!
    Mijn ex is onlangs aan een niersteen geopereerd. Het vergruizen had ook geen effect gehad op "zijn zwerfkei" dus ook een operatie. Hij mocht naar huis als hij geen koorts zou krijgen of meer zou hebben en uiteindelijk heeft hij een kleine week in het ziekenhuis gelegen.
    Sterkte nog even meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve dames, dank voor jullie bemoedigende woorden! <3 LIEF!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja, je computer ziek met een virus en jij ook nog niet zoals het hoort. Dat is niet zo fijn. Beterschap! Wat een gedoe met de sint elk jaar en toch is het leuk (nadat je weer bent uitgerust en erop terug kijkt) Mijn jongste gelooft dit jaar voor het laatst ben ik bang, dus ik probeer nog even de pret te rekken. Wij vieren het woensdag! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei... sterkte!!
    Ook hier gestuiter door het huis, na vandaag word het hopelijk rustiger!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O heel herkenbaar; Sinterklaas en jonge kinderen. Van mij mag de goede sint op vrijdag komen en zondag weer vertrekken. die spanning...doet de gemoederen oplaaien.groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen