Volgers

woensdag 20 februari 2013

Is er een zuster in de zaal??

Afgelopen week zag ik bij Bloem een prachtig zusterpakje. En ik zag ook wat moois bij Moodkids.
Belletje zat bij mij op schoot en riep meteen: "Dat wil ik ook!" Toevallig behandelen ze nu op het kinderdagverblijf het thema "Ziekenhuis" en aankomende week word ik geopereerd aan mijn niersteen. Het woord ziekenhuis zal hier de aankomende tijd veel te horen zijn.
 
Tijd voor een zusterpakje bedacht ik mij gisterenavond op 22.00 uur. 
Twee uur later rolde het zusterpakje van de machine. Ik had nog een babylakentje (van mijzelf?) liggen en hield de brede zoom in takt voor de onderkant van de schort. Het kruis flockte ik er op. En de band in de nek maakte ik slecht aan één kant vast en voor de andere kant gebruikte ik klittenband om hem te stellen in verschillende lengtes.
 
Al met al een zeer geslaagd project. Ook leuk om te geven met een kinderfeestje. Eigenlijk hoort er nog een zusterkapje bij maar aangezien het al laat was en ik geen rood biaisband in huis had (en ze waarschijnlijk het kapje meteen af gooit) liet het hier even bij.
 
 
UWYH stand 40! 

7 opmerkingen:

  1. Daar gaat ze uren plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat leuk! Ze kan goed voor je zorgen volgende week, dat zie je zo! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee en dat in 2 uur; knap hoor! Het is een lief zustertje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! Toch wel fijn om een zuster in huis te hebben als je zelf geopereerd moet worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg, moet ik onthouden en wie weet bedenk ik me ooit dat ik dat ook heus wel kan ;-)
    En idd, een zuster in huis lijkt me nooit verkeerd!

    BeantwoordenVerwijderen