Volgers

woensdag 20 februari 2013

Lekker op dreef

De dagen vrij doen mij goed. Er komt van alles uit mijn vingers wat al een hele poos in mijn hoofd zat! Eindelijk dat lampje een nieuw stofje gegeven. Wat een vrolijkheid weer!
 
 
En zo ziet het geheel er uit.
 
 
Ledikant met twee hoge zijkanten, dat is ze al ontgroeid. Maar voor een groot bed is het nog net te vroeg. Ik haalde één spijlendeel weg en boorde een sierplank (plint?) aan het bed zodat ze er niet uitrolt. Het witte tafeltje was een bruin eiken bijzettafeltje van de kringloop. Ik schilderde het 'slordig' wit en beplakte het met tafelzeil. De hartjesslinger kreeg ik met de decemberswap van afgelopen jaar. Het sprei is van K.ruitvat. Pop komt van P.renatal
 
 

13 opmerkingen:

  1. wowwww wat een gezelligheid op die kamer ♥♥ vind de lamp helemaal het einde....wat ben jij handig zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn hemeltje wat een kamer zeg! dat heb je goed voor elkaar. Zo wordt een lamp weer als nieuw. Wat zal je dochter heerlijk slapen.

    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. P.S. het water loopt me steeds in de mond als ik jouw blog bezoek. Wat een heerlijke zoete zomervruchten.

      Verwijderen
  3. Wat een super leuke kamer! Het ziet er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow daar wil elk kindje wel slapen, ik ook wel maar ik pas niet in het bedje helaas ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Manon

    wat een heerlijk vrolijk kamertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en gezellig kamertje. Ik houd wel van rood, en hier wordt je helemaal vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kamertje, heerlijk hè leuke dingen maken voor een meiden kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw, leuk. Goed idee van dat ledikant. Miss hier ook wel de oplossing....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurrijke kamer daar wordt een mens vrolijk van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heeeeeeeerlijke kamer is dat!!! Leuk hoor!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige kamer!! Ik wou dat ik zo handig was! Geeft me wel weer wat ideeën voor de kamers van onze meiden als we terugkomen in NL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er gezellig uit! Lijkt wel een beetje op mijn slaapkamer haha :)

    BeantwoordenVerwijderen