Volgers

woensdag 27 februari 2013

Verdrietig

 
Even een kort berichtje van mij.
De operatie is mislukt.
De steen zit er nog.
De arts kon met het laserapparaat de bocht niet maken want de steen schijnt in een uitzonderlijke plek in de nier te zitten die haaks op de richting van het laserapparaat staat.
Voor niets onder narcose.
Voor niets 24 uur ziek, beroerd en misselijk geweest.
24 uur niet gegeten, zelfs niet gedronken.
6 flessen infuusvloeistof toegediend.
 
Nu bijkomen met uitstraling naar de flank.
Brak van het liggen.
Moe.
 
Bedankt voor jullie opbeurende woorden!
Dat geeft steun terwijl ik jullie niet ken!
 
Riri dank voor je cadeautje wat ik thuis bij aankomst op tafel vond.
En dat nog wel op mijn verjaardag.
Niks feestachtigs aan vandaag!
Maar jouw leuke doosjes met frutsels,
stempels en zo meer maakte mij toch even blij.
Ben te moe om foto's te posten. Komt morgen wel.
xxx

30 opmerkingen:

  1. Oh, wat naar. Hopelijk komt er gauw beterschap. En alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ookal is het dan geen fijne dag. Veel moed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jemig zeg ...weet niet van te zeggen...dat ik het wel kei erg vind voor je...en je krijgt een mega knuffie
    feliesss meis

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat het zo gelopen is.
    Toch van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    en sterkte gewenst. Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte proficiat met je verjaardag ... hoop echt dat er snel een oplossing komt!
    Dikke kus,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vreselijk balen is dit zeg! Ik hoop dat je gauw weer een beetje zult opknappen!!

    Beterschap!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk komt er een andere oplossing en moet je niet meer afzien (geen pijn lijden).
    Veel beterschap.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Manon, wat een rot verjaardag! Ik hoop van harte dat de arts snel met een oplossing komt. Hier kun je toch iet mee blijven lopen. Hoop dat je snel opknapt van de narcose en operatie pijn. Heel heel veel sterkte.

    Liefs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. echt niet leuk voor je... ik hoop ook op een snelle oplossing!
    Vier je verjaardag maar op een andere (leukere) dag dit jaar!
    Knuf Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje zeg, wat een domper..
    Weet gewoon even de woorden niet te vinden..Hele dikke knuff stuur ik je.
    En nog van harte gefeliess met je verjaardag.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOohhh dat is vet balen zeg. Shit. Een wrme dikke knuffel stuur ik vanuit hier naar je toe. Toch van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Sterkte en een lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He bah wat naar voor je! Maar hoe gaan ze het ding er nu uit halen dan? Evengoed alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je je weer iets beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bah, wat vervelend voor je. Ik hoop dat je snel opknapt van de narcose en de bijwerkingen. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. o wat vervelend te horen..... Sterkte meid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hè, echt niet leuk. Je gaat toch het zkh in met het idee er weer beter uit te komen. En dit is dus nog niet klaar begrijp ik, wat een ellende. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh meid, echt niet leuk. En nu? Als ik adres had gehad had ik je een doos knuffels en beterschap gestuurd. Een digitale dan maar, een hele dikke!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh nee :( wat vreslijk naar voor je, hopelijk komt men gauw met een nieuw idee. Veel sterkte, liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Manon, wat een tegenvaller al die ellende voor niets, hopelijk komt er snel een oplossing. Sterkte en een dikke knuffel van mij,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. vind ik niet leuk... veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. och nee! dit is heel vervelend, zeg gerust een ramp!en ja, nu goed bijkomen. sterkte! lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gatver zeg, wat erg en wat een domper. Heel veel sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kom even bij jij kijken, en vragen hoe het nu met jou gaat.
    Knuff en sterkte he
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Moed houden, als de nood het hoogst is is de redding nabij. En dat van die narcose is inderdaad super vervelend, later ga je er gelukkig om lachen hoop ik

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohh wat naar voor je,mijn man heeft ze gehad en overgeven van de pijn,s`nachts naar de Hap,echt een ramp,dus weet wat je door maakt,sterkte,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O jee, ik was zelf even 2 weken van de wereld, dus ik lees dit nu pas. Wat ontzettend balen zeg!!!
    Ik ga gauw je volgende blogjes lezen en dan hoop ik dat daar staat dat je al flink opgeknapt bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh nee, ik lees dit nu pas... vreselijk veel pijn geeft dat, mijn oersterke vader was daar ooit eens volledig door geveld!
    Sterkte,hoor,meid!

    BeantwoordenVerwijderen