Volgers

donderdag 21 maart 2013

And the winner is......

En daar gaat hij dan..... de winnaar van mijn give away!
 
Deze keer alle namen opgenoemd en mijn zoon een naam laten herhalen!
Geen puf voor foto's, geen puf voor @random uit te tellen maar gewoon, zeg jij het maar grote zoon!
 
En mijn zoon koos;
 
tadaaa
tadaaaaaaaaa
 
 
 
 
......
 
 
Wacht ik geven even wat hints, das leuk!
 
 
1. Het is een dame.... jah duhhh (bloggen mannen eigenlijk??)
 
2. De achterkant van haar naam/webwinkel klinkt als een liedje die iedereen kan meezingen zonder de tekst te vergeten..
 
3. Ze is 34 jaar en heeft een zoontje.
 
4. Ze verkoopt chipsbakjes van oude lp platen.
 
5. Zij heeft ook een supergave webwinkel, ze verkoopt de mooiste spulletjes. O.a. deze leuke sleutelhanger mevrouw die mij een jeugdsentimentgevoel geeft en laat hunkeren naar mijn oude fisher price schooltje wat ik kreeg op mijn 3e verjaardag!
 
 
Weten jullie wie ik bedoel?
 
 
Het is...
 
 
en dan moet je even goed zoeken in dit bericht... speel wat met je muis zou ik zeggen...
 
 
 
 
M
E
R
U
L
A
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En kom je er echt niet uit... klik dan hier!
En als je het wel al weet, klik dan toch nog even hierboven en zie wat voor leuks ze allemaal in de aanbieding heeft en hoe ontzettend vindingrijk en creatief ze is!
 
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!
 
Winnares, stuur je mij even een berichtje op mamanon@upcmail.nl
 
 
 
 
 
 
 

13 opmerkingen:

  1. dank je wel voor de kans enne van harte feliessss aan de winnaar

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zeker een idee maar kan de link op mijn ipad niet vinden. Ga straks even kijken of ik het juist heb. Begint het met een M? In ieder geval gefeliciteerd. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat een leuke manier van bekend maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd M!! :)
    Wat heb je het leuk verwoord hahah

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik weet het! (vooral door de chipsbakjes) en toen door de sleutelhanger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor de gegeven kans hoor, en winnaar van harte gefeliess.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lalalalalalalalallalalaaaaa! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk gedaan :p

    Fijn weekend alvast xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Manon,
    Jij hebt een keer aangegeven dat je eventueel ook zin zou hebben om mee te doen aan een blogsters-ontmoeting. Er begint nu wat meer over in beeld te komen.
    Wil je hier s.v.p. even lezen: http://aankleedpopje.blogspot.nl/2013/03/blogsters-ontmoetingsdag.html ?
    Wie weet tot ziens.
    Groetjes, Ria.

    P.S. Hoop dat je opgeknapt bent.

    BeantwoordenVerwijderen