Volgers

zondag 10 maart 2013

Het geld ligt op straat, maar je moet wel je ogen open doen!




Sinds een tijdje zit ik op Shopbuddie, een cachbacksite waarbij je echt geld terug krijgt op je bankrekening! En het werkt echt!
 
Hoe werkt het?
Je wilt wat online bestellen bij een bekende webshop. Maar voordat je daar naar toe gaat controleer je eerst bij Shopbuddie of de website daar ook genoemd wordt.
 
Bijvoorbeeld, je wilt net als ik een wollen dekbed bij W.ehkamp kopen.
Ik meld mij aan bij Shopbuddie, zoek vervolgens in het zoekveld van deze site naar webshop W.ehkamp. Daarna klikt ik op de banner van W.ehkamp. Ik kom nu op de W.ehkampsite uit en shop zoals ik normaal doe. Ik bestel een wollen dekbed voor 100 euro.
 
Bij shopbuddie krijg ik over het totaal bedrag 5% cashback. Dit betekent dat ik nu 5,00 euro op mijn account heb staan! Snel verdiend toch?
 
Regelmatig zijn er ook bijzondere acties.
Zo kreeg ik onlangs 50 euro cashback terug voor het afsluiten van een autoverzekering!
(De verzekering was gelijk aan wat ik al had, alleen 14 euro per maand goedkoper, daarnaast ontving ik via shopbuddie 50 euro cashback en via de verzekeraar een cadeaukaart van K.arwei
t.w.v. 50 euro!!!) De moeite waard dus!
 
Ook stapte ik over naar een andere zorgverzekeraar, wederom ontving ik maarliefst 37,50 cashbackkorting via Shopbudie.

Wil jij dat ook?
En zeker in deze tijd waarin alles minder wordt? Ik zou zeggen, laat je kans niet liggen.
Ondertussen ben ik er behoorlijk fanatiek in. Het loop zo snel op en als je vandaag op uitbetalen klikt, heb je binnen 2 dagen de cashback op je rekening!
 
En dat alleen door een account aan te maken en via shopbuddie naar de website te gaan!
Ga er eens rustig voor zitten, snuffel wat op de site rond en kijk wat voor jou interessant is.
 
Onderbroeken van de H.ema nodig? Bestel ze online, laat ze in de winkel komen en haal ze later op. Nieuwe wasmand of strijkijzer nodig van B.lokker, idem dito.
 
Check het zelf, en verdien cashback terug op je rekening!
Klik hier en verdien!
 
 
 
En over mij...
Met mij gaat het alweer wat beter, lichamelijk dan.
De klachten zijn minimaal aan mijn nier, de kuur die loopt nog.
Mijn geheugen, dat is een zeef.
 
Tijdens het avondeten stond er een beker melk voor mij  neus. Ik vroeg, van wie is deze melk? Van jouw, werd er gezegd. O, bedankt antwoorde ik, waarop mijn man zei, die heb je dus net zelf ingeschonken....... En eerlijk waar, ik wist het niet eens. Dacht dat ze mij voor de gek hielden, maar nee, dat was niet zo. Ik ben er dus nog niet.
De organisatie in mijn hoofd is nog niet van plan om samen te werken.
Het heeft tijd nodig morgen maar eens overleggen met mijn huisarts.
 
De dag na de operatie kwam ik thuis en ik werd verwend, door Riri / Snijboon.
Kijk eens wat ik kreeg in ruil voor een kookboek van mij.

Riri biedt leuke spullen te ruil aan op haar blog. Ik zag deze leuke dierenstempeltjes en had meteen een jeugdherinnering die naar bovenkwam. Als ik netjes in mijn schriftje had geschreven in de eerste klas van de lagere school, kreeg ik van de juf een dierenstempeltje in mijn schrift.
Het leken precies de stempels van Riri.

Maar geheel niet volgens afspraak kreeg ik een superleuk doosje met stempels, frutsels, knoopjes, memoblokje, kraanvogels, envelopjes, memoriekaartjes, wenskaarten, een fijne pen, stro-touw bloemen en zo leuk en lief allemaal.
En dat allemaal mogen ontvangen op mijn verjaardag na een rotdag...
dat maakt een mens zooooo blij.
Lieve Riri, dank je wel voor deze opkikker!

 

15 opmerkingen:

  1. wat enorm lief zeg van riri

    deze ken ik wel heb/had er nog niets mee gedaan doe wel mee aan iets met money huppeldepup,

    dat gaat denk ik niet zo hard als wat jij noemt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwww ik wist dat ik wat vergat...wens je sterkte meis x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee alleerst nog heel veel sterkte, je bent er zekers nog niet.
    Wat een leuke tip van je zeg om hier te delen, dank je wel.
    En wat ben je lekker door Riri verwonnen super leuk zeg.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte allereerst!
    Toevallig heb ik mij laatst aangemeld bij Shopbuddie nadat ik bij jou een logootje daarvan zag staan. Tot nu toe nog niets nodig gehad/gekocht maar ga echt proberen als ik weer wat wil bestellen dat via hun te doen want alle beetjes zijn meegenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel sterkte! Het valt (nog) niet mee zo te lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel beterschap. Neem je tijd.
    Ik ken shpobuddie nog niet. Wordt je dan niet overspoeld met spam etc? Anders inderdaad de moeite waard misschien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Meiske, bedankt voor je bericht. Nee hoor je wordt helemaal niet overspoeld met spam. Je bezoekt het wanneer je het zelf nodig vind als je toch van plan bent om een aankoop te doen. En de nieuwsbrief daar kun je je voor afmelden. Zou ik alleen niet doen want zoals ik 50 euro krijg bij aanschaf van een autoverzekering, dat had ik uit de nieuwsbrief. Als jij alleen koop als je het toch al van plan was, is het alleen win-win situatie. Maar het aanmelden is gratis, probeer het eens, je zal er voordeel mee hebben! Groetjes en succes, manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o wat een leuke opkikker zo!
    Ik zal het linkje eens bekijken, thanx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Mamanon, fijn dat het iets beter met je gaat.
    Vandaag kleine spruit op bezoek met een prachtige trui aan, een keer raden.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Idd geld besparen,maar daar ben ik niet zo goed in haha,maar goed wij hebben geen kindjes en doen verders niets bijzonders,dus bestel ik veel op internet,succes ermee,wat een lief pakketje kreeg je,echt leuke spullen,fijne avond,lieve groet Musje en je hebt er een volger bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ow ja ik lust wel zo een framboosje en ik ben ook vaak een zeef hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou eh eh ik weet het ik weet!!!! Ik weet wie je give away gewonnen heeft joehoe! It is I :)
    Zoon heeft het goed uitgezocht en jij hebt het leuk gepresenteerd! Maar ik kan nergens je email adres vinden en waarschijnlijk ben ik een beetje kippig hoor en staat het vast ergens maar ik kan het vinden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. cashback moet zorgvuldig worden gebruikt om maximale voordelen te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen