Volgers

maandag 25 maart 2013

Letterbakje pimpen met PIP

Soms heb je van die momenten, dan moet ik even naar de A.ction. Liefst alleen, gewoon even neuzen even slenteren. Herkenbaar? 
En ja, daar kom je nooit met lege handen vandaan.
 
Al een hele poos was ik op zoek naar een oude letterbak voor de kleine meid.
Kringloop, marktplaats, rommelmarkt, ik kwam hem maar niet tegen.
En nu lag hij daar zo maar, voor € 3,50 bij de A.ction. 
Niet heel veel kwaliteit maar toch de beste uitgezocht en thuis bekleed met PIP behang wat ik overigens hier bestelde.
 
 
Het resultaat werd een letterbak gevuld met PIP behang.
Lastig? Welnee joh, ik hield het gewenst deel van het behang voor het betreffende 'hokje', streek er wat met mijn vinger langs zodat er een vouw in het behang kwam gelijk aan de grootte van het 'hokje'. Langs vouwlijn uitknippen, passen, iets bijknippen, niet te veel. En klaar.
Sterker nog, het zit niet eens vast met lijm...
 
In het geheel op haar kamer ziet het er nu zo uit.
Over een week of 2 komt er een groot bed en kan ze er vanuit het bed makkelijk bij om de inhoud te wisselen. Ze was er erg over te spreken.
 
 
 
Zoonlief daar in tegen zag het ook wel zitten, maar dan voor zijn edelstenen / schelpen verzameling.
Goh, wat naar ik moet dus nog even terug naar de A.ction want ze lagen er ook in het grijs!

Het blijft iets speciaal om zo je kostbaarheden te kunnen tonen.
En toch is het meteen leuk opgeruimd.
 
 Ook een leuk dienblad met van die uitklappootjes over de fauteuil, een windlicht met 'Home', een strijkapplicatie van een cupcake en een verpakking met 6 knutselstofjes kon ik niet laten liggen.
 
 
 
De stofjes bleken één grote lap aan elkaar te zijn. De stof is van katoen maar wel wat stevig. Een rokje ervan zal niet zo lekker zitten denk ik. Maar om een canvas te bekleden, een vogelhuisje mee te bekleden e.d is dit prima stof voor een lage prijs. Ik dacht dat het €2,50 kostte.
 
 
Tot slot wil ik Ria nog bedanken voor het 'Hart' onder de riem wat ze mij stuurde.
Ik dacht echt, die Ria die kan toch mooi stevig haken, maar nee hoor ze had het gekocht in Zweden. Maar dat is geen enkel probleem, ik koester het hartje enorm, hij kwam namelijk op het juiste momen. Lieve Ria, dank je wel!!
 
 
Nu ik het toch over Ria heb, ze is bezig met het organiseren van een Blog ontmoetingsdag. Misschien vindt je het leuk om je aan te melden en je medeblogsters te ontmoeten.
 
 
Fijne dag allemaal!
 
@Merulalalalalala, je envelop gaat vandaag op de post!
Liefs Manon
 
 
 

22 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan je pipper de pip letterbak (en handig dat je die vallen daar los kunt kopen :-) )
    Wie weet zien we elkaar op de bloggersdag, groet van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowww dat heb je gaaf gedaan en dan nog los ook ( niets van te zien )
    hoop je ook te treffen op blogdinnendag

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! ik heb ook nog wat van dat pip-behang liggen..en nog wat letterbakjes bij de x.enos vandaan..ik weet wat mij te doen staat..
    dank voor de inspiratie..
    ben overigens erg benieuwd naar de rest van het kamertje!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://madeby-manon.blogspot.nl/2013/02/lekker-op-dreef.html

      Zo was het, nu is het tijdelijk even wat anders ivm verbouwing hier staat de rest vol. Het ledikant staat inmiddels te koop evenals de commode..

      http://www.marktplaats.nl/a/kinderen-en-baby-s/kinderkamer-bedden/m658080832-bobita-dido-massief-houten-ledikant-extra-moet-je-zien.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

      Verwijderen
  4. Wauw, wat een geweldige letterbak is dat geworden! Kan me voorstellen dat je dochter er blij mee is.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee wat heb je die letterbak gaaf gemaakt zeg, heerlijke kleuren, en ik kan begrijpen dat je dochter hier blij mee is.
    Wat super lief van Ria dat hart zeg ♥
    Benieuwd ook of we elkaar gaan zien met blogdinnendag.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt hoor :):) en pipbehang ziet er gaaf uit! Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk gedaan met die letterbak! Ik heb precies dezelfde en dit vind ik wel een heel goed idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kom net bij de action vandaag en heb de stofjes niet gezien, dusss maar weer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Actionwinkelen kan héél leuk en verrassend zijn! Ik ben ook fan hoor! En dat PIP-papiertje....ooooooo...I Love It !
    Tof initiatief van Ria (aankleedpopje) Als het even kan, en past in mijn agenda, kom ik zeker en vast ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke letterbak! Heel mooi gedaan met dat behangpapiertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan! Hoe is het nu met je? Ben je al swap-behoeftig? Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb een berichtje geplaatst over je give away vind je misschien wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan, fijn dat je mijn blog volgt, bij jouw zit ik al, ik blog pas vanaf november, maar volg er vele,
    Je doet mee hoor met mijn weggevertje ,en bij 260 heb ik er weer een
    Fijne zondag
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahum.... ben dus al heeeeeeel lang niet op je blog geweest, want zie dit nu pas.
    Wat een eer allemaal voor mij. :-) Dankjewel.
    Ik kwam hier, omdat ik even je url nodig had voor mijn eigen blog.
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen