Volgers

zaterdag 2 maart 2013

Moe

 
Alweer een paar dagen verder.
Je zou denken, dat gaat beter.
Ik kreeg verhoging en hoge koorts
 
Urineweginfectie en een kuur van 14 dagen.
Moe, zo ontzettend moe.
Ik eet beschuitjes en wat soep.
 
Werd vandaag door onverwacht, afzonderlijk van elkaar door twee bevriende stellen, verrast met een bezoekje en een mooie bos tulpen. Wat fijn als er mensen voor je klaar staan als je het niet verwacht!
 
 
Vanavond werd ik wakker en had opeens zin in een MC Flurry en trakteerde mijn liefste man en  zoon! (Dochter lag natuurlijk allang heerlijk te slapen.) 
Zij sprongen op van de bank, 'Mam, je maakt zeker een geintje?" zei mijn zoon!
"Nee hoor, hier is geld, ik trakteer nog voor mijn verjaardag en om jullie te bedanken, doe eens gek!
(We doen dit echt nooooooooooooooit!)
 
Whoop whoop, schoenen aan en daar gingen ze naar de MC Drive.
 
(Die auto is echt een grapje hoor..)
 
Soms doet MC donalds wonderen!
En voelt een simpele MC flurry als een echt medicijn.
(Al was het maar voor de helft, tot vreugde van mijn zoon!)
 
 
En nu weer terug in bed.
Hopen op een goede dag morgen!

22 opmerkingen:

  1. Manon, wat een leuke actie. Even een opleving voor jou. Wat vervelend dat je er zo lang last van houd en nu dit weer. Hoop dat je je heel snel beter gaat voelen want we kunnen je niet al te lang missen hoor.

    Sterkte en een goede zondag voor jou en je gezin.

    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me al voorstellen hoe blij ze waren, niet alleen voor die lekkere McFlurry maar ook dat jij er zin in had. Heel veel courage en kom er maar gauw weer bovenop. Ik duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. McFlurry dat is pas een opsteker :)
    Heel veel moed en met de nodige zorg komt het wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snel beterschap gewenst !
    Volgens mij is plotselinge zin in ijs al een goed teken!
    Ijs...njamnjamnjam!!!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm geef mij maar een zelfgemaakte kippensoep als ik me ziek en moe voel. Maar wel een leuk relaas van jullie Mc Flurry avond. Sterkte en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach meid, het houdt niet over... Ik wens je veel beterschap en en digitale knuffel van mij. liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach lieve meid, wat vervelend nu! die Mc flurry, heerlijk dat je dat gedaan hebt. Hang in there, and take care! liefs kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bah bah ik lees het al het is echt niet lekker gegaan.
    Wel fijn dat de mc flurry even medicinaal voor je hielp.
    Ik hoop echt dat je gauw weer fit bent.
    Knuff en sterkte met alles Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hester, jij ook ontzettend bedankt voor de kaart, hopelijk lees je dit. Ik was verrast en blij, hoe kon dan nou een kaart van Jenneke en van jou?
      LIefs Manon xxx

      Verwijderen
  9. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww meis echt niet handig zeg:-(...wens je betere tijden toe hoor

    maarre die mc flurry was vast even lekker

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey meid, ik hoop dat je je snel wat beter voelt!
    je hebt me inderdaad lange tijd niet gezien ... het ging hier niet zo vlotjes ... fibro met al zijn onhebbelijkheden heeft me lang in de tang gehouden maar ik hoop met het betere weer dat op komst is dat dat nu toch wel gaat beteren!

    ik weet het dus wat het is om alleen maar te kunnen liggen afzien ... en ik hoop dat jij terug snel op de been bent!!!
    dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend dat je je nog zo beroerd voelt, ik hoop echt dat je snel weer opknapt, beterschap meis, liefs Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. whoop whoop , ik dacht dat je trakeerde met die auto, maar eh geef mij maar een mc flurry als ik mocht kiezen. Veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel sterkte en beterschap gewenst!

    groet, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjonge wat een pech zeg, eerst de operatie en nu dit, hopelijk voel je je snel weer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens je echt een spoedig herstel... kalm aan niet te veel willen...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beterschap hoor! (en dan sparen voor die auto ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Manon
    Lekker medicijn en al helemaal niet bitter!
    Tsjonge wat heftig zeg. Van harte beterschap.
    De tas is nog steeds helemaal in gebruik:)
    Het haar van R is een hele poos kort geweest en nu wil hij het weer laten groeien. Nu doe ik het anders. Tip: laat ook het haar aan de zijkant meegroeien dat staat zoveel leuker.En dan even een beetje model laten knippen. Veel liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beterschap hoor, klinkt wel pittig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. waar de Mac nie goe voor is!
    hopelijk ben je ondertussen weer wat beter!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen