Volgers

maandag 20 mei 2013

Dank & gezocht!

De tijd verstrijkt, deze week worden alle zaken afgerond. Van een doorstart zal geen sprake zijn. Ik ben officieel werkloos. Ik kan er niet aan doen, ik kan er niets aan veranderen op dit moment.
Alles is in gang gezet en ik zit thuis.
 
Ik probeer er het mooie van in te zien, tijd voor de kinderen, hobby's en rust in mijn hoofd.
Over een paar dagen komt er een einde aan deze onzekerheid en worden de financien rechtgetrokken door UWV.
 
Misschien brengt deze situatie wel een andere wending met zich mee. Een nieuwe kans, een nieuwe sector een ander soort baan.
Geen BSO, geen kinderdagverblijf, wat een luxe eigenlijk op dit moment!
 
Ik kom er wel, ik krabbel weer overeind. Dank allemaal voor jullie lieve woorden, steun, kaartjes, berichtjes en zelfs alle cadeautjes die ik met de post heb mogen ontvangen.
Hoe waardevol is een blog? Ik ben er achter nu, heel waardevol! Dank jullie wel allemaal!
 
Maar er is nog iets..
Ik heb 3 armbandjes die ik elke dag draag, ze zijn belangrijk voor mij. De namen van de kinderen staan er in. Ze hebben veel waarde. Nu ben ik van één van de armbandje een schoefje kwijtgeraakt waardoor ik hem niet meer kan dragen.
 
Weet iemand waar je deze schroefjes kunt kopen?
Of heeft iemand nog zoiets in de la thuis liggen en wil deze tegen betalen aan mij kwijt? Ze armbandjes kocht ik vorig jaar op een marktje op vakantie, dus teruggaan is geen optie.
 
Dit zijn de kostbare armbandjes.
Hier ligt een knopje los, het schroefje ontbreekt daarvan.
 
 
Hier zie je het schroefje, links van die ik kwijt ben van het andere bandje..
 
 
Op goed geluk! Fijne zondag allemaal!
 

17 opmerkingen:

  1. hé wat vervelend van je werk ... maar goed dat je er ook de positieve kanten van kan zien!

    ik hou mijn ogen open voor zo een sluiting! heb al eens gegoogeld maar ja, hoe heet zo een ding hé :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb hem gevonden!!! (denk ik) ... http://www.dekralendoos.nl/oud/categorie.php?cat=105 Artikelnr.: 27607
      Screw schroef met knop. Als sluiting in leer te gebruiken. Zkl.
      € 0.60 ... als die link niet werkt: kralendoos bij studs staat hij

      Verwijderen
    2. en hier hebben ze ook van dat spul: http://shop.hetleerlokaal.nl/product/studs-holnieten-en-studs/stud-5

      Verwijderen
  2. Jammer dat je nu baanloos bent maar wie weet komt er inderdaad wel iets heel anders op je pad! Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. t zal even geen al te leuke tijd zijn, maar geniet van al je kan!
    en dit is inderdaad het juiste moment om eens stil te staan bij wat je verder wil doen van werk en of dat hetzelfde is als voorheen....
    Succes met het vinden van je vijsje!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je snel weer een hele leuke baan krijgt, succes.
    Voor nu geniet van de vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben ik nou echt al zo lang niet meer op jouw blog langs geweest? Schande! Ik snap niet hoe dat komt, want je staat toch op mijn blog. Nou ja, ik ben er weer eens een keertje.
    Balen van je werk. Maar wat je zegt: zie de zonzijde er maar van voorlopig. En wie weet wat voor nieuwe kansen het je gaat brengen.
    Voor dat schroefje zou ik ook zoeken bij (web)winkels die spullen verkopen voor zelf sieraden maken. Of bij een juwelier langsgaan, je weet maar nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat er zich snel een nieuwe kans zich voor je voordoet qua werk, je weet nooit hoe dingen lopen. Hoop dat je er achteraf toch positief op terug kan kijken.

    Die knopjes zijn 'geweerknopjes' heb ik van de week toevallig geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vervelend, van je werk.Maar ik weet zeker dat jij er iets positiefs van kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weg met de onzekerheid, dat lijkt me ook wel lekker. Probeer er ook even van te genieten met de kinderen thuis. En beetje op adem komen misschien. Liefs Maai

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als er een deur dicht gaat gaat er wel ergens anders een raam open (dat zijn mijn bomma altijd) en ze heeft gelijk. Ik duim voor je

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o meid wat een vervelend nieuws... Goed dat je ook de voordelen ervan probeert te zien, maar hoe dan ook is het gewoon *$#@^&_
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. en oja die schroef dingetjes daar ben ik niet zo in thuis helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoop snel goed nieuws x... probeer een beetje te genieten van het verplicht thuis zijn!

    Met de schroefjes kan ik jammer genoeg niet helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goh, vervelend, deze economische mindere tijden brengen veel tegenspoed, maar hopelijk voor jou ook een kans voor de toekomst. Dus schrijf ik niet sterkte, maar juist succes toegewenst de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die kun je vast weer goed maken, maar zou zo snel niet weten hoe. Ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen en goed uitpakt, deze onzekerheid is erg vervelend lijkt me, sowieso om zo gedwongen afscheid te moeten nemen van een baan, dat hakt er wel in, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beste Manon-wat ontzettend balen dat je verplicht thuis zit zonder werk-ik hoop dat het ergens goed voor is-en komt er iets heel moois op je pad. Lieve groet met hart&ziel van Sil

    BeantwoordenVerwijderen